12:42|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1396 - 22:34
کد خبر: 6936

عدم حمایت برخی ارگان های مربوط به شهید و شهادت از ساخت فیلم شهید امینی

قرارگاه حمزه سیدالشهدا، لشکر 3 مخصوص نیروی حمزه و فرماندهی شمالغرب ارتش به صورت کامل با ساخت این فیلم همکاری دارند ولی جای تاسف است که برخی ارگان ها که ویژه شهید و شهادت هستند همکاری با ما انجام ندادند که این عدم همکاری به نوعی عذاب آور بود.

عدم حمایت برخی ارگان های مربوط به شهید و شهادت از ساخت فیلم شهید امینی

داوود غفاری آذر تهیه کننده فیلم سینمایی زندگی نامه شهید مهدی امینی در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز در خصوص ساخت این فیلم سینمایی اظهار داشت: این فیلم با نام اولیه چشم انداز به کارگردانی محمدعلی بهمنی مشغول تولید است؛ بازیگرانی مطرح تهرانی همچون بابک انصاری، امیرمحمد زند و سوگل طهماسبی  و همچنین مریم مومن در کنار بازیگران مطرح بومی برای ایفای نقش در این سریال به ارومیه خواهند آمد.

وی ادامه داد: مراحل پیش ساخت این فیلم شروع شده است و تا یک هفته آینده مراحل تصویربرداری آن شروع خواهد شد؛ کل داستان این فیلم به زندگی 20 روز آخر شهید اشاره دارد که عملیات دارلک را پر هیجان و خوب بازسازی می کند.

غفاری آذر تصریح کرد: تلاش داریم تا این فیلم را تا پایان آبان ماه به اتمام برسانیم؛ کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی، سپاه شهدا،‌ قرارگاه حمزه سیدالشهدا، لشکر 3 مخصوص نیروی حمزه و فرماندهی شمالغرب ارتش به صورت کامل با ساخت این فیلم همکاری دارند ولی جای تاسف است که برخی ارگان ها که ویژه شهید و شهادت هستند همکاری با ما انجام ندادند که این عدم همکاری به نوعی عذاب آور بود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمامی کارها به خوبی پیش می رود و امیدواریم در شان شهید امینی فیلم خوبی ساخته شود و بعد از اتمام ساخت این فیلم را از آمفی تئاتر های استان اکران خواهیم داد و نگاهی نیز داریم تا این فیلم را به جشنواره فجر برسانیم.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید