11:00|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1396 - 22:33
کد خبر: 6935

توسعه فعاليت‌های پژوهشی در كانون آذربايجان‌غربی با چشم انداز ده ساله

با توجه به چشم‌انداز 10 ساله كانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، توسعه فعاليت‌های پژوهشی در كانون آذربايجان‌غربی، اولين جلسه ستاد استانی ويژه‌ برنامه‌های هفته پژوهش كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان آذربايجان‌غربی با هدف توسعه فعاليت‌های پژوهشی برگزار شد.

توسعه فعاليت‌های پژوهشی در كانون آذربايجان‌غربی با چشم انداز ده ساله

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز، در جلسه ای که با حضور اعضا ستاد استاني ويژه‌ برنامه‌های هفته پژوهش برگزار شد، در مسير سند چشم‌انداز 10 ساله كانون، پيش‌بينی برنامه‌ها، اهداف، محورها و نحوه گردآوری، ارسال آثار پژوهشی از مراكز و انتخاب آن‌ها بررسی شد.

بررسی تمهيدات لازم براي مشاركت مؤثر مربيان، كاركنان و علاقه‌مندان پژوهشگر استان و نيز حضور مؤثر صاحب‌نظران و مديران در برنامه‌ها، بخشی را در اولين جلسه ستاد استانی ويژه‌برنامه‌های پژوهش به خود اختصاص داد.

در اين جلسه همچنين پيرامون برپايی نمايشگاه آثار پژوهشی و يا مشاركت در نمايشگاه‌های مرتبط در استان، برگزاری نشست‌های علمی در موضوعات و محورهای برنامه هفته پژوهش و اطلاع‌رسانی فعاليت‌های كانون در سطح استان با بهره‌گيری از ظرفيت رسانه‌ها انجام و تمهيد لازم براي حضور و مشاركت فعال كارشناسان، مربيان و كاركنان واحدها در برنامه‌هاي هفته پژوهش استان بحث و تبادل نظر شد.

نقش مربيان در راهنمايي و هدايت اعضا، فراهم‌كردن زمينه مناسب براي بروز استعداد، خلاقيت و توانايی پژوهشگری و بررسي نظرات و پيشنهادات اعضا ستاد از ديگر موارد مورد بحث در اين جلسه بود.

گفتنی است ويژه‌ برنامه‌های هفته پژوهش در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان آذربايجان‌غربی هم‌زمان با سراسر كشور 25 تا 30 آذرماه برگزار میشود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید