17:40|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1396 - 22:51
کد خبر: 6887

جوان گرایی والیبال شهرداری ارومیه به کهنه کار گرایی چرخید!

تیم های حاضر در سوپر لیگ والیبال ایران خود را مهیای حضور در این مسابقات می کنند ولی در این میان تیم شهرداری ارومیه در شرایطی بسیار نابسامان با سر می برد و هنور تکلیف لیست این مشخص و نهایی نشده است.

جوان گرایی والیبال شهرداری ارومیه به کهنه کار گرایی چرخید!

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز ، تیم های حاضر در سوپر لیگ والیبال ایران خود را مهیای حضور در این مسابقات می کنند ولی در این میان تیم شهرداری ارومیه در شرایطی بسیار نابسامان با سر می برد و هنور تکلیف لیست این مشخص و نهایی نشده است.

شهرداری امسال با شعار جوان گرایی و  بومی گرایی پا به میدان گذاشته است ولی تا به این لحظه خبری از جوان گرایی در این تیم مشاهده نشده است؛ با نگاهی به لیست این تیم و بازیکنانی که مد نظر هستند برای جذب به سادگی می توان یافت که نه تنها جوان گرایی صورت نگرفته است بلکه میانگین سنی تیم نیز به شدت بالا رفته است.

لیست تیم شهرداری با حضور عبدالرضا علیزاده، حامد رضایی، جواد محمد نژاد، بهرام فرید و علیرضا بهبودی قطعا میانگین سنی تیم بالای سی سال را خواهد خواهد داشت!!!

بدون شک این میانگین سنی تیم را در کوران مسابقات دچار چالشی بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد کرد؛ به نوعی جوان گرایی تیم شهرداری تنها در بخش مربیان صورت گرفته است و با اعتماد به ساسان خداپرست امیدی در عشاق والیبال ایجاد کرده است.

از سوی دیگر طبق گفته مدیرعامل تیم بازیکنان نوجوان این تیم از جمله مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور و سایر بازیکنان رده سنی در لباس تیم ملی نوجوانان به میدان سوپر لیگ والیبال ایران وارد خواهند شد و این یعنی میانگین سنی سی و چند سال!!!

مدیران این تیم باید در نظر داشته باشند که اسماعیل مسافر و رسول آقچلی که سال گذشته با لباس کاله آمل ستارگان شهرداری ارومیه را در سالن غدیر به چالشی بزرگ کشاندند از دل جوان گرایی به بیرون آمده اند.

بازیکنان مورد اشاره تیم اعم از علیزاده، رضایی، فرید و محمدنژاد بازیکنان بسیار قابلی می باشند اما ارومیه باید همانند گنبد و دیگر شهرها به جوانان بها دهد تا با چشم اندازی چند ساله با ساختن مسافرها و آق چلی ها آینده شهر عشاق والیبال را تامین کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید