17:36|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 18 مرداد 1396 - 22:21
کد خبر: 6877

دروغ در ادارات باید از ترس رسانه ها از بین برود

ارومیه حاشیه نشینی زیادی دارد و با توجه به این درآمد شهرداری نیز کاهش یافته است.

دروغ در ادارات باید از ترس رسانه ها از بین برود

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه پایگاه خبری باریش نیوز در نمایشگاه مطبوعات و #تریبون_60_ثانیه گفت: این نمایشگاه می توانست در یک مکان بهتر همانند شیخ تپه که مورد قبول عام مردم است برگزار می شد ولی با این حال این نمایشگاه بهتر از هیچ است؛ باریش تا کنون هرگز برخورد جناحی نداشته است و مسایل روز را بدون داشتن خط و خطوط مطرح می کند و این رمز بقا و پیروزی باریش نیوز است.
وی افزود: در ارومیه 1700 هییت مذهبی، مکان های دیدنی، جاذبه ها از نقاط مثبت ارومیه است و باید مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد؛ از آنجاییکه دروغ در ادارات رواج یافته است باید این دروغ به خاطر ترس از رسانه ها از بین برود.
قاضی پور در مورد مدیریت شهری ارومیه اظهار داشت: ارومیه حاشیه نشینی زیادی دارد و با توجه به این درآمد شهرداری نیز کاهش یافته است، نگه داری وسعت عظیم ارومیه بسیار سخت است.
نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: من نه بر علیه محمد حضرت پور شهردار ارومیه حرف میزنم و نه عملکرد ایشان را تایید می کنم؛ اما بنده نماینده مردم هستم و باید واقعیت ها را اعلام کنم؛ سال گذشته نیز بنده 2 وام 10 میلیاردی برای پرداخت حقوق کارکنان برای شهرداری فراهم کردم؛ مردم نیز باید عوارض های ساختمانی خود را واریز کنند.
قاضی پور در خصوص شاخص های شورای شهر برای انتخاب شهردار گفت: شهردار انتخاب شده باید متکبر و اشراف گر نباشد، شهردار را به عنوان خادم انتخاب می کنند و نه رییس؛ شهردار نباید خانه خود را به دانشکده برده و خود را وارد جناح و جریانات سیاسی کند؛ باید شورای شهر شهرداری انتخاب کند که که از حداقل امکانات بیشترین بهره را ببرد.
نماینده مردم ارومیه تاکید کرد: ورودی های ارومیه نشانگر  فرهنگ ما است؛ وقتی مسافری از ورودی های ارومیه وارد شهر می شود و با بوهای نا مطبوع مواجه می شود و باید  شهرداری انتخاب شود که به ورودی های شهر و خصوصا کارگران شهر توجه زیادی داشته باشد چنانچه که پيامبر گرامی اسلام فرموده اند که حق کارگر را قبل از خشک شدن عرقش بپردازید!!!

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید