07:59|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 16 مرداد 1396 - 22:37
کد خبر: 6852

مدیران خبرنگاران را مزاحم خود تلقی نکنند/خبرنگاران چشم چراغ مردم هستند

مدیران و مردم جامعه باید برای خبرنگاران اجر و قرب بیشتری قائل شوند و خبرنگار را مزاحم مدیر تلقی نکرده و آن را  چشم و گوش مردن به جا آورند.

مدیران خبرنگاران را مزاحم خود تلقی نکنند/خبرنگاران چشم چراغ مردم هستند

حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز ضمن تبریک روز خبرنگار در خصوص روز خبرنگار گفت: مدیران و مردم جامعه باید برای خبرنگاران اجر و قرب بیشتری قائل شوند و خبرنگار را مزاحم مدیر تلقی نکرده و آن را  چشم و گوش مردن به جا آورند.

وی ادامه داد: یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی می داریم؛ خبرنگران نقش بسیار مهمی در جامعه امروزی دارد، خبرنگار با تاریکی ها، ظلمت ها، جهالت و... مبارزه کرده و انسان ها را به سوی آگاهی و علم دعوت می کند؛ هر خبری که می شنویم موجب ایجاد آگاهی در بین مردم شده و پرده ای از مشکلات را می گشایند.

دیرباز خاطر نشان کرد: خبرنگاری جزو کارهای سنگین و سخت است، قوانین باید در مجلس شورای اسلامی و دیگر ادارات برای حمایت از خبرنگاران تدوین شود؛ خبرنگاران ما باید آزاد باشند و همواره حس و شخصیت انتقادی خود را باید حفظ کنند تا در اثر این انتقادها حالت پاسخگویی در مسئولان تقویت شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی تصریح کرد: خبرنگاران می توانند سطح ارائه امکانات به مردم را از سوی مسئولان تقویت و ارتقاء دهند؛ خبرنگاران می توانند برای مشکلات راه حل هایی ارائه دهند تا مشکلات حل شوند و می توان گفت که خبرنگاران نقش اساسی در حل مشکلات مردم دارند.

دیرباز گفت: برخی مدیران گاها مانع از تهیه خبر توسط خبرنگاران شده اند و با آن ها به تندی برخورد کرده اند ولی این اقدامات به هیچ وجه شایسته نیست؛ خبرنگاران چشم چراغ مردم هستند و مشکلات مردم را انعکاس می دهند و نباید با آنان به تندی رفتار کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید