15:59|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1396 - 00:42
کد خبر: 6834

پیش جلسات دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه شروع شده است

پیش جلسات دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه شروع شده است و صحبت ها و راهبردهایی که قرار است در دوره پنجم استفاده شود مطرح شده است و جلسات با قدرت ادامه خواهد یافت.

پیش جلسات دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه شروع شده است

رسول اصغرزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت تصمیمیات و شروع به کار دوره پنجم شورا گفت: پیش جلسات دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه شروع شده است و صحبت ها و راهبردهایی که قرار است در دوره پنجم استفاده شود مطرح شده است و جلسات با قدرت ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: جلسات با مدیریت سنی پیش برده می شود و اولین جلسه رسمی نیز با هیئت رئیسه سنی برگزار خواهد شد و راهبردهایی در مورد مدیریت شورا انجام شده است و بعد از آن راهبردهایی نیز در مورد انتخاب شهردار نیز مطرح شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: تصمیمات در روز 12 شهریور اعلام خواهد شد و گمانه زنی در مورد انتخاب شهردار و هیئت رئیسه غیر رسمی است و مورد تائید نیست؛ در روز 12 شهریور مردم و شورا معطل انتخابات نخواهند بود و این انتخابات قبل از تاریخ معین مشخص و در تاریخ 12 شهریور اعلام خواهد شد.

اصغرزاده در پایان خاطر نشان کرد: اعضای شورا شاخص هایی را که برای انتخاب شهردار در نظر دارند اعلام خواهند کرد و با توجه به شاخص هایی که وجود دارد شهردار ارومیه انتخاب خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید