16:19|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1396 - 04:01
کد خبر: 6813

برخی ها با دستپاچگی و بدون تدبیر قلم می زنند

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: درحالیکه برخی ها با دستپاچگی و بی تدبیری قلم می زنند، مسؤولان مورد خطاب امام جمعه ارومیه معقول رفتار کرده و در برابر خواسته های نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی متواضع اند.

برخی ها با دستپاچگی و بدون تدبیر قلم می زنند

به گزارش باريش به نقل از رسا، حجت الاسلام کریم حسینخانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی در پاسخ به برخی سایت های محلی در خصوص تذکرات امام جمعه ارومیه از تریبون نماز جمعه در خصوص برنامه خوش صدا گفت: امام جمعه ارومیه بر اساس تکلیف شرعی به صورت شفاهی و یا مکتوب ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی را به مسئولان گوشزد می کنند و چنانچه موضوع عام باشد و به فرهنگ جامعه لطمه وارد کند در قالب خطبه های نماز جمعه، آن را متذکر می شوند.

وی گوشزد کردن مباحث فرهنگی و اجتماعی از تریبون نماز جمعه را سفارش مقام معظم رهبری و خط و مشی امام جمعه ارومیه اعلام کرد و گفت: اینکه برخی ها در مورد مباحث مطرح شده در خطبه ها، حرفهایی مطرح می کنند، عمدتا تحلیل است که ممکن است درست و یا غلط باشد.

حجت الاسلام حسیخانی به یادداشت چند سایت محلی " در واکنش به بیانات نماینده ولی فقیه در خصوص برنامه های فرهنگی شهرداری ارومیه به ویژه "خوش صدا"، اذعان کرد: دفتر نماینده ولی فقیه در استان عکس العملی در این خصوص نداشته است چراکه معتقدیم باید فضا برای اظهار نظر آزادانه فراهم باشد اما این اظهار نظرها غیرمنصفانه است که هم شهردار ارومیه و هم قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس نسبت به حرکت این خبرنگار اعلام موضع کردند.

وی اظهار کرد: برخی اهالی قلم علی رغم اینکه ارزش قائل هستیم، دستپاچه شده و بدون تدبیر قلم می زنند، که اگر غیر از این بود قلم خود را اصلاح کرده و اینگونه نمی نوشتند که نشان از ناآگاهی و بی بصیرتی است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسؤولان مورد خطاب امام جمعه ارومیه معقول رفتار کرده و در برابر دستورات نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی متواضع اند.

حجت الاسلام حسینخانی اهالی رسانه را به رعایت اخلاق رسانه ای و انصاف توصیه کرد و گفت: رسانه ها موجبات همگرایی را به وجود آوردند، نه اینکه القا کننده وجود اختلاف و چالش میان نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و مسئولان چالش باشند چراکه بر خلاف جوسازی های اخیر برخی رسانه ها، همه مسؤولان گوش به فرمان امام جمعه ارومیه هستند.

وی متذکر شد: استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه مشکلات زیادی دارد، نباید با نگارش مطالب نادرست به مشکلات جامعه اضافه کرد، بسیاری از مسائل نیازمند بحث کارشناسی است درحالیکه این آقایان در همه موارد صاحب نظر نیستند و بدانند که برخی مطالب ذکر شده بار حقوقی و شرعی دارد و در مواردی پای خود را در کفش دیگری می کنند که اصلا در سایز آنها نیست .

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پایان تأکید کرد: موضع گیری های افراد مختلف در خصوص تذکرات نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خصوص مسائل فرهنگی شهر، نظر شخصی افراد است؛ امام جمعه ارومیه تریبون دار هستند و هر گونه واکنش به مطلبی در صورت نیاز، از طریق دفتر نماینده ولی فقیه در استان به صورت جوابیه منعکس می شود

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید