15:52|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1396 - 01:16
کد خبر: 6802

حمایت ها در حد صفر است/در تامین حق ورودی 2 میلیون تومانی مسابقات کشوری ناتوان هستیم

تیم ما در رده جوانان فعالیت می کنند و باید برای مسابقات کشوری دسته دوم نیزاعلام آمادگی کنیم، سطح کیفی بسیار خوبی برای تیم داریم و در مسابقات قبلی کشوری مقام دوم را نیز بدست آورده ایم.

حمایت ها در حد صفر است/در تامین حق ورودی 2 میلیون تومانی مسابقات کشوری ناتوان هستیم

جمعی از بازیکنان تیم جوانان بانوان هیئت هندبال آذربایجان غربی با حضور در دفتر خبری باریش نیوز به بیان مشکلات تیم خود پرداختند؛ ندا نجف زاده بازیکن تیم جوانان هیئت هندبال آذربایجان در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در ارتباط با تیم خود گفت: تیم ما در رده جوانان فعالیت می کنند و باید برای مسابقات کشوری دسته دوم نیزاعلام آمادگی کنیم، سطح کیفی بسیار خوبی برای تیم داریم و در مسابقات قبلی کشوری مقام دوم را نیز بدست آورده ایم.

وی در ارتباط با حمایت هیئت هندبال از این تیم اظهار داشت: هیچ حمایتی از سوی هیئت هندبال انجام نمی شود، موفقیت این تیم قابل پیش بینی است؛ مشکل مالی تنهاترین و اصلی ترین مشکل تیم است و در حالی که تنها 3 روز به مسابقات باقی مانده است هیچگونه حمایتی از تیم انجام نمی شود.

نجف زاده تصریح کرد: حمایت مالی در تیم های شهرستانی همانند بوکان بسیار عالی است و این تیم حضور خود را در مسابقات اعلام کرده است ولی حمایت از تیم ما در حد صفر است؛ در پرداخت ورودی مسابقات که تنها 2 میلیون تومان می باشد نیز ناتوان مانده ایم و در حالیکه تنها 6 میلیون هزینه شرکت تیم در مسابقات است ولی در حد یک تومان نیز حمایتی انجام نمی شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از اول به تیم ما اهمیتی داده نشد و 2 سال است که به طور مرتب تمرین می کنیم ولی تمامی زحمات انجام شده در حال نابودی است؛ متاسفانه اسم و نتیجه تیم به نام هیئت هندبال است ولی هیچ حمایتی وجود ندارد.

ندا نجف زاده، فائزه بابازاده و سمیرا علی نژاد 3 بازیکن حاضر در این گفت و گو بودند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید