19:00|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1396 - 00:14
کد خبر: 6800

تراکتور به حمایت هواداران نیاز دارد/هواداران تراکتورسازی به بازی زیبا اهمیت می دهند

این احساس را داریم که هوادران به خوبی شرایط تیم را درک کردند؛ بازخورد عملکرد تراکتورسازی در بازی  اول مقابل استقلال صنعتی خوزستان بین هواداران مثبت بوده است و با دیدن سطح کیفی تیم از این نظر خوشحال هستند.

تراکتور به حمایت هواداران نیاز دارد/هواداران تراکتورسازی به بازی زیبا اهمیت می دهند

محمد جواد پاینده مدیر رسانه ای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی تبریز قبل از برگزاری مسابقه با پرسپولیس اظهار داشت: برای این مسابقه عارف آغاسی بازیکن جوان تراکتورسازی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی وضعیت سایر مصدومان تیم از جمله سینا عشوری هنوز مشخص نیست و طبیعتا چون در هفته دوم هستیم محرومی برای این مسابقه نداریم و آخرین تمرین تراکتورسازی عصر امروز ساعت 18 برگزار خواهد شد.

وی رو به هواداران تبریزی و ارومیه ای تراکتورسازی گفت: این احساس را داریم که هوادران به خوبی شرایط تیم را درک کردند؛ بازخورد عملکرد تراکتورسازی در بازی اول مقابل استقلال صنعتی خوزستان بین هواداران مثبت بوده است و با دیدن سطح کیفی تیم از این نظر خوشحال هستند.

محمد جواد پاینده خاطر نشان کرد: هواداران تراکتورسازی بیش از هر چیزی به فوتبال زیبا اهمیت می دهند و طبیعتا بازی خوب نتیجه خوب را نیز در پی دارد، هواداران تیم با درک عالی شرایط به خوبی از تیم حمایت کرده اند چرا که تیم تراکتورسازی تیمی جوان است و به حمایت نیاز دارد.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: انشالله ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حتی یک صندلی خالی را نخواهد داشت  امیدواریم که یک بازی خوب با یک نتیجه خوب پنجشنبه مقابل پرسپولیس حاصل شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید