12:51|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1396 - 01:10
کد خبر: 6790

قطب پرتاب چکش هستیم

صاحب مدال نقره غرب آسیا یک بار در سال 2009 و بار دیگر در سال 2011 و سال 2008 طلای باشگاه های آسیا و من این رشته را از پدر به ارث بردم و پدرم 18 سال در این رشته صاحب تجربه است.

قطب پرتاب چکش هستیم

کاوه موسوی ورزشکار رشته پرتاب چکش در مصاحبه با سرویس ورزشی باریش نیوز در رابطه با فعالیت های خود در این رشته ورزشی گفت: رکورددار نوجوانان کشور، رکورددار جوانان کشور و حال نیز رکورددار بزرگسالان کشور هستم و از دیگر افتخاراتم این است که اولین شخصی هستم که توانستم سال 2010 مدال بازی های آسیایی را در گوانجو و همچنین اولین نفری که توانستم مجوز ورودی المپیک را کسب کنم که هم در المپیک 2012 لندن و هم در المپیک 2016 برزیل حضور داشتم.

وی افزود: صاحب مدال نقره غرب آسیا یک بار در سال 2009 و بار دیگر در سال 2011 و سال 2008 طلای باشگاه های آسیا و من این رشته را از پدر به ارث بردم و پدرم 18 سال در این رشته صاحب تجربه است.

موسوی اشاره کرد: ما در این رشته قطب هستیم، خانم ها نیز در این رشته صاحب مقام میباشند.

وی گفت: اکنون استخدام پایگاه قهرمانی استان و مسئول استعداد یابی استان هستم و با دستگاه هایی شرکت کنندگان و ورزشکاران را آنالیز میکنیم که چه از لحاظ روانشناسی و چه از لحاظ بدنسازی مسیر ورزشکاران را سهل و آسان کرده ایم تا به جای طی کردن مسیری سخت و دشوار برای موفقیت، مسیری کوتاه را را با راهنمایی های اساتید طی کرده و موفق شوند.

قهرمان پرتاب چکش خاطرنشان کرد: اکیپی از بهتریهای استان داریم و تا کنون توانسته ایم در 7 الی 8 ماه ورزشکارانی از رشته مختلف را به اردوها و مسابقات مختلف کشوری و جهانی بفرستیم.

وی افزود: اگر بر روی ورزشکاری هزینه میشود و از سنین نوجوانی و جوانی توسط مربیان خارجی و اردوهای مختلف و... بر روی او هزینه هایی انجام میشود نباید پس از مدتی آن ورزشکار و بازیکن را به حال خود رها کرد، در این صورت به خود ورزشکار و حتی مملکت خیانت شده است چون باید از او و تجربیاتش استفاده شود و قدر او را دانست.

کاوه موسوی ابراز کرد: ورزشکارانی میشناسم که زمانی قهرمان بودند و اکنون به دلیل بی توجهی دچار اعتیاد و مشکلات خاصی شده اند.

وی در پایان اشاره کرد: اگر به گذشته بازمیگشتم با اینکه والیبال و کشتی کار کرده ام ولی باز به دوومیدانی ورود میکردم و پرتاب چکش را انتخاب میکردم چون عشق و علاقه خاصی به حرفه خود دارم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید