14:18|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 07 مرداد 1396 - 23:24
کد خبر: 6767

مسابقات تیر اندازی با کمان کشوری به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود

این مسابقات در دو رشته کامپوند و ریکرو میباشد که به میزبانی ارومیه و با نام احیای دریاچه ارومیه خواهد بود.

مسابقات تیر اندازی با کمان کشوری به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود

الهام غفاری قره باغ نائب رئیس هیئت تیراندازی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز ضمن اشاره به مسابقات رنکینگ کشوری در ارومیه گفت: این مسابقات در دو قسمت آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این مسابقات در دو رشته کامپوند و ریکرو میباشد که به میزبانی ارومیه و با نام احیای دریاچه ارومیه خواهد بود.

غفاری افزود: روز سه شنبه 10 مرداد آغاز پذیرش تیم ها و ورود تیم ها میباشد صبح روز چهارشنبه شروع بازی های انفرادی رشته ریکرو بانوان و آقایان و روز پنجشنبه انفرادی رشته کامپوند بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روز جمعه سیزدهم مرداد مسابقات تیمی و میکس تیمی بانوان و آقایان رشته های کامپوند و ریکرو میباشد.

نائب رئیس هیئت تیراندازی آذربایجان غربی بیان کرد: این مسابقات در زمین چمن مجتمع بزرگ شهید کاظمی با حضور اکثر ملی پوشان و دو کشور آذربایجان و گرجستان برگزارمیشود.

وی تصریح کرد: مسافت هفتاد متر برای رشته ریکرو و مسافت پنجاه متر برای رشته کامپوند در نظر گرفته شده است که زیر نظر دوازده نفر داور و سرداور و تیم ثبت نتایج که اینجانب و خانوم زهرا مرادزاده داوران این مسابقات از سوی فدراسیون از استان آذربایجان غربی میباشیم.

غفاری در پایان یادآور شد: این دومین سالی است که میزبان هستیم سال گذشته با سطح بالایی برگزار شد و انتظار میرود امسال نیز با سطح بالاتری برگزار شود.  

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید