06:57|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 04 مرداد 1396 - 22:24
کد خبر: 6741

مردم ایران تحریم ها را تبدیل به فرصت می کنند/ذات آمریکا استکبار و سلطه بر کشورهای جهان است

از اوایل انقلاب تا به امروز همیشه تحریمات آمریکا علیه ایران بوده است و به لطف و محبت خداوند مردم ایران و مسئولین نظام تمامی این تحریم ها که در هر مقطع از زمان رخ داده است را به فرصت تبدیل کرده اند.

مردم ایران تحریم ها را تبدیل به فرصت می کنند/ذات آمریکا استکبار و سلطه بر کشورهای جهان است

حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در خصوص اعمال تحریم های جدید علیه ایران گفت: از اوایل انقلاب تا به امروز همیشه تحریمات آمریکا علیه ایران بوده است و به لطف و محبت خداوند مردم ایران و مسئولین نظام تمامی این تحریم ها که در هر مقطع از زمان رخ داده است را به فرصت تبدیل کرده اند.

وی ادامه داد: ساخت تجهیزات موشکی، انرژی هسته ای، تکنولوژی، نانو تکنولوژی، پهباد و... نشان دهنده این است که هر زمانی تحریم ها را به سمت ایران روانه می کنند مردم ایران و جوانان آن را به فرصت تبدیل کرده و از آن استفاده کرده اند.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: همه مردم و مسئولان باید بدانند تحریم آمریکا بر علیه ایران هیچوقت به اتمام نخواهد رسید؛ ذات آمریکا استکبار است ذات آمریکا تسط و سلطه بر کشورهای جهان است و از سوی دیگر حکومت ایران تسلیم ظلم و نا عدالتی نمی شود و باید بدانیم که این تحریم ها همواره پا برجا خواهد بود و هرگز از بین نخواهد رفت و به این خاطر ما باید تلاش کنیم و قدرت کافی را بدست آوریم تا هرگز این تحریم ها اثری بر اراده کشور‌‌ و ملت ما نداشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در پایان تاکید کرد: طبیعتا هر کشور تحت تحریم قرار بگیرد مشکلات اجتماعی و اقتصادی و... به وجود می آید ولی طبق قرآن باید با مقاومت کرد تا خداوند متعال مسیر واقعی را به ما نشان دهد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید