15:19|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 01 مرداد 1396 - 01:26
کد خبر: 6716

کابینه جدید دولت باید به شکلی باشد که ضعف های کابینه قبلی را پوشش دهد

به طور متوسط دست هر ایرانی 15 میلیون تومان نقدینگی وجود دارد که اگر بتوانیم این سرمایه سرگردان را در تولید استفاده کنیم مشکل خیلی از مردم حل می‌شود.

کابینه جدید دولت باید به شکلی باشد که ضعف های کابینه قبلی را پوشش دهد

سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز گفت: کابینه جدید دولت باید به شکلی باشد که ضعف های کابینه قبلی را پوشش دهد.

هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: درحال حاضر بزرگترین مشکل در کشور ما مشکل مالی است و باید کابینه ای که شکل میگیرد بخصوص در حوزه صنعت معدن و تجارت، فعال و پرانرژی و عملگرا باشد زیرا این حوزه، شاه راه اقتصادی کشور است و همینطور مسائل مربوط به کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزیرانی که به آن ها پیشنهاد میشود باید عملیاتی باشند چون انتظارات اقتصادی مردم از این دو وزارت خانه است.

وی افزود: نگاه به اقتصاد مقاومتی باید بعنوان یک باور باشد نه بعنوان تزئین و شعار و این باور باید در وزارت خانه ها نهادینه شود و مخصوصا توجه به تولید داخلی و تولید کننده گان داخلی، توجه به مشکلات وکمبودهای تولید کنندگان و استفاده حداکثری از ظرفیت داخلی، توجه جدی به موضوع صادرات و حمایت کامل از صادر کننده گان و .... باید در توجه راه بردی دو وزارت خانه مربوطه باشد تا مردم را به سمت تولید بکشاند.


بهادری خاطر نشان کرد: در کشور ما بالغ بر 1200.000.000.000 میلیادر تومان نقدینگی در دست مردم وجود دارد که تقریبا یعنی هر نفر 15 میلیون تومان که اگر بتوانیم این سرمایه سرگردان را در تولید استفاده کنیم مشکل خیلی از مردم حل میشود.

وی اظهار داشت: تمام وزارت خانه ها باید به وزارت خانه های صنعت معدن و تجارت کمک کنند تا بتواند به هدف خود برسد و تمام سعی مان این باشد که همانند کشور های چین و دیگر کشورهای قدرتمند صادراتی قوی داشته باشیم.

سید هادی بهادری در پایان اشاره کرد: اکنون به افرادی برای تشکیل کابینه نیاز داریم که با هم هماهنگ باشند و کارایی و تجربه داشته باشند و بتوانیم کشور را از این مشکلات پیچیده اقتصادی نجات دهیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید