14:30|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 31 تیر 1396 - 01:16
کد خبر: 6705

امنیت کنونی ایران؛ ثمره وجود شهدای اسلام است

امنیت کنونی ایران، رفاه و قدرت مندی باشکوه جمهوری اسلامی ایران، همه و همه نتیجه از خود گذشتگی، مهربانی و عطوفت شهدای اسلام هستند.

امنیت کنونی ایران؛ ثمره وجود شهدای اسلام است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، ایران کشوری مثال زنی است که با وجود هجمه های روانی، جنگ ها و درگیری های پیش آمده همچنان سرپا بوده و هیچ کدام از دشمنان آن به جز شعار، نمی توانند قدمی بردارند که ضربه ای به ایران وارد شود.

امنیت روانی حاکم بر جامعه اسلامی ایران، نتیجه تمام تلاش هایی است که در زمان جنگ تحمیلی انجام شد و جان هزاران پدر و فرزند را در راه آزادی و امنیت کنونی ایران، فدا کردیم؛ شهدا یکی از مثال های بارز جمهوری اسلامی ایران است که هر کشور نظیر آن را ندیده است.

هنوز که هنوز است ایران برای حفظ این امنیت در مرزهای خود سربازان و مسئولان بسیاری را گذارده است که هر روزه شاهد شهادت آنان نیز هستیم.

زجرآور است، وقتی که سربازی در گرمای سوزان تابستان و هوای سوزآور زمستان بر سر پست ها برای حفظ جان و امنیت کشور خود ایستاده باشد و برخی در تکاپو و راحتی شهر، آنان را نادیده بگیرد.

هستند افرادی که برای کشور خود جان خود را فدا کرده و فرزند و همسر خود را به خدا می سپارد، خود، راهی مرزهای خطرناک می شود و تنها به فکر مردم خویش بوده اند.

آذربایجان غربی یکی از استان هایی است که به دلیل همسایگی با سه کشور، دارای مرزهای متعددی است که در آن ها نیز افراد بسیاری حضور دارند؛ یکی از این اشخاص، شهید یاسین قنبری بود که پنجشنبه شب، در مقابله با عناصر تروریستی در منطقه زیوه به شهادت رسید و امروز نیز در میدان انقلاب ارومیه تشییع شد.

با تلاش نیروهای حاضر در این منطقه، در این درگیری 3 تروریست به هلاکت رسیدند و 4 تروریست زخمی و یکی از آنها نیز دستگیر شد.

تاکنون یاسین قنبری های بسیاری، از جان خود، برای کشور و دفاع از اسلام گذشته اند؛ گفتنی است که هر قشری در برقراری امنیت روانی در کشور، سهم بسزایی دارد و مسئولان باید با حفظ این امنیت، نشاط بیشتری را به مردم هدیه داده و از دغدغه فکر آنان بکاهند.

هر شخصی، حقیقی یا حقوقی، مسئولیت دارد که با برداشتن گام های درست، در تامین آسایش، امنیت روحی و روانی برای اقشار مختلف جامعه تلاش کند؛ رسالت هر فردی در این راه مهم بوده و با این اقدامات نشان دهنده اهمیت و ارزش شهدا و خانوادههای آنان هستیم.

با این کارها می توان استکبار را کاهش داده و وجود ظالمان را ریشه کن نماییم، چراکه مردم ایران این قدرت و توانایی را دارند که در برابر دشمن با تمام وجود بایستند و اجازه حرکت اضافی از سوی دشمن را ندهند.

هرچه بتوان بیشتر از قبل برای راحتی و رفا مردم خود تلاش کنیم، شرایط زندگی نیز بهتر شده و قدردان شهدا خواهیم بود، چراکه این شهدا هستند که در مرزها و حرم از جان مسلمانان دفاع کرده و اکنون ایران باشکوه و قدرتمند را به وجود آوردند و به برکت وجود آنان است که توانسته ایم تا اینجا قدم برداشته و در هر راهی از جمله انرژی هسته ای، سلامت جامعه و پس از گذشت 38 سال از انقلاب، همچنان اسلام را برقرار و پابرجا نگاه داریم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید