14:00|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 27 تیر 1396 - 22:48
کد خبر: 6691

سرمربیگری ساسان خدا پرست تا روز یکشنبه قطعی می شود/تمرینات تیم از اول مرداد شروع می شود

سرمربیگری وی در تیم شهرداری ارومیه فعلا قطعی نیست ولی تا روزهای شنبه و یکشنبه مربیگری وی در این تیم مسجل و قطعی می شود و همچنین تکلیف بازیکنان و مربیان تیم های شهرداری و شهرداری جوان نیز تا روز یکشنبه مشخص خواهد شد.

سرمربیگری ساسان خدا پرست تا روز یکشنبه قطعی می شود/تمرینات تیم  از اول مرداد شروع می شود

احد یوسفی مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت تیم های ورزشی شهرداری ارومیه و تصمیمات گرفته شده اظهار داشت: سیاست سال 96 والیبال و فوتبال شهرداری ارومیه در رابطه با بومی گرایی و جوا گرایی است و این موضوع قطعا در همه تیم های ورزشی رعایت خواهد شد؛ تمام تلاش خود را معطوف بکارگیری بازیکنان جوان و کم تجربه در کنار بازیکنان با تجربه خواهیم کرد و طی این برنامه 3 ساله قصد داریم بازیکنانی خوب و موفق را برای آینده والیبالی شهر تامین کنیم.

وی افزود: استارت این کار از امسال با مربی بومی  و کادر فنی تقریبا بومی و بازیکنان بیش از 90% بومی زده شده است و امیدواریم در طی برنامه 3 ساله موفق به جایگزین کردن بازیکنان جوان به جای بازیکنان پیشکسوت و با تجربه کنیم.

  مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در رابطه با انتخاب ساسان خداپرست به عنوان سرمربی تیم واالیبال شهرداری ارومیه گفت: سرمربیگری وی در تیم شهرداری ارومیه فعلا قطعی نیست ولی تا روزهای شنبه و یکشنبه مربیگری وی در این تیم مسجل و قطعی می شود و همچنین تکلیف بازیکنان و مربیان تیم های شهرداری و شهرداری جوان نیز تا روز یکشنبه مشخص خواهد شد.

یوسفی تصریح کرد: تمرینات و دوران آماده سازی تیم والیبال شهرداری ارومیه از روز یک مرداد ماه شروع می شود و تلاش داریم این اتفاق درهفته آیندئه رخ بدهد، سیاستی که امسال در بخش فوتبال و والیبال تدوین شده است نگاه ویژه به جوانان و استفاده از ظرفیت بازیکنان ارومیه از برنامه های اصلی امسال است؛ اگر با شیوه سال های گذشته حرکت کنیم باید در سال آینده به اجبار از بازیکنان غیر بومی استفاده کنیم و ما باید با توجه ویژه به جوانان آینده والیبال را تضمین کنیم.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: هواداران والیبال ارومیه که در دنیا زبان زد هستند و به عنوان عشاق والیبال شناخته می شوند دعوت می کنیم از این سیاست حمایت کنند و با همکاری هم شاهد موفقیت و سربلندی تیم ها و بازیکنان ارومیه ای در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.   

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید