08:06|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 20 تیر 1396 - 21:02
کد خبر: 6653

آزمون جهانی کوکی وان در سطح بسیار خوبی برگزار شد

موجب این موفقیت حکم دان جهانی کوکی وان از کشور کره جنوبی اخذ کردم و از تمامی مردم شریف میهن عزیزمان خصوصا شهرستان ارومیه کمال تشکر و قدردانی رو دارم که با حمایت های خودشون و تشویقهای بجا و شایسته مرا در انجام این امر یاری کردند.

آزمون جهانی کوکی وان در سطح بسیار خوبی برگزار شد

پیمان حاتمی تکواندو کار ارومیه ای در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص آزمون جهانی کوکی وان  اظهار داشت: هر چند سال یک بار کره جنوبی که صاحب این سازمان جهانی کوکی وان هست هر بار در یک کشور که فعالیت تکواندو در آن رشد داشته آزمونی رو برگزار میکنه و از مربیان و قهرمانان ملی برای شرکت در این ازمون دعوت به عمل میاورد که با قبول شدن در این آزمون تکواندوکار  عضو این سازمان بین المللی کوکی وان می شود و به نوعی جهانی می شود.
وی افزود: یعنی دانهای ملی وی تبدیل به دان بین المللی می شود و در سراسر دنیا دارای اعتبار خاصی می شود که ما هم به عنوان قهرمان ملی و مربی تکواندو اجازه شرکت در آزمون را یافتیم و بعد از یک هفته در اردو در سازمان جهانی تکواندو که در قالب این آزمون مسابقه با هم شرکت کننده ها بود و موارد دیگر موفق به اخذ این دان جهانی شدیم.
حاتمی تصریح کرد: به موجب این موفقیت حکم دان جهانی کوکی وان از کشور کره جنوبی اخذ کردم و از تمامی مردم شریف میهن عزیزمان خصوصا شهرستان ارومیه کمال تشکر و قدردانی رو دارم که با حمایت های خودشون و تشویقهای بجا و شایسته مرا در انجام این امر یاری کردند.
وی در خصوص سطح مسابقات اظهار داشت: مسابقات واقعا در سطح خوب و عالی برگزار شد و آزمون توسط اساتید و پرفسورهای تکواندو کره جنوبی گرفته شد که از حساسیت خاصی برخوردار بود و از تمامی مسئولین که در انجام این امر زحمت کشیدن تقدیر تشکر میکنم.
این تکواندو کار در پایان خاطر نشان کرد: از آنجایی که من تک فرزند شهید هستم مادرم جای پدر رو هم برام پر کرده است و کلی زحمت کشیدن در تمام مراحل زندگی من برای مادر خودم و تمامی مادران سرزمینم از خداوند منان سلامتی و طول عمر خواستارم واز همه جوانان مخصوصا  جوانان شهرمون (ارومیه) دعوت میکنم به ورزش روی بیارن تا با ورزش کردن و توکل به خدا و با احترام به پدر مادر در تمامی مراحل زندگی مخصوصا درس و زندگی مشترک موفق موید باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید