11:30|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 03 تیر 1396 - 00:29
کد خبر: 6546

جشنواره بزرگ ورزش های بیلیاردی در ارومیه برگزار می شود

هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس استان آذربایجان غربی همواره جزو چهار هیئت برتر کشور بوده است بطوریکه در سال 94 رتبه اول و در سال 95 رتبه دوم کشوری را بدست آورد؛ بدست آوردن رتبه اول کار بسیار سختی است و نیازمند اتحاد و همدلی میان ورزشکاران و مسئولان است.

جشنواره بزرگ ورزش های بیلیاردی در ارومیه برگزار می شود

علیرضا رزمجو رئیس هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص عملکرد این هیئت در یک سال اخیر اظهار داشت: هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس استان آذربایجان غربی همواره جزو چهار هیئت برتر کشور بوده است بطوریکه در سال 94 رتبه اول و در سال 95 رتبه دوم کشوری را بدست آورد؛ بدست آوردن رتبه اول کار بسیار سختی است و نیازمند اتحاد و همدلی میان ورزشکاران و مسئولان است.

وی ادامه داد: استان آذربایجان غربی بیشتر در رشته بیلیارد فعالیت دارد و در بولس و بولینگ فعالیت پر دامنه ای وجود ندارد و عامل عدم اول شدن ما نیز در سال 95 این دلایل بودند ولی حالا برای بولینگ سالنی اختصاصی در آینده ای بسیار نزدیم افتتاح خواهد شد؛ اما در این میان اصلی ترین برنامه ما جشنواره بزرگ ورزش های بیلیاردی است که اولین بار ما میزبانی آن را بر عهده داریم.

رزمجو در رابطه با جشنواره ورزش های بیلیاردی خاطر نشان کرد: 25 لغایت 1 تیر ماه این مسابقات در 4 رشته برگزار خواهد که شامل بازی های تیمی و انفرادی در بخش بانوان و آقایان خواهد بود که حداقل 350 نفر ورزشکار و مسئول به ارومیه خواهند آمد که این از طریق اقتصادی نیز به نفع استان می باشد.

این مقام مسئول در خصوص مشکلات این رشته عنوان کرد: اصلی ترین مشکلات به مشکلات فرهنگی باز می گردد، مشکلات فرهنگی در گذشته بسیار زیاد ولی هم اکنون کاهش یافته است و با همکاری نهادهای مربوطه با یکدیگر باید نسبت به آشنا سازی بیلیارد میان مردم تلاش کنیم و باید بدانیم که بیلیارد یک ورزش است ولی برخی مردم به آن به عنوان تفریح نگاه می کنند؛ مشکلات مالی نیز بعضا دامن گیر اکثر رشته های ورزشی شده است.

رئیس هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس استان آذربایجان غربی در رابطه با ظرفیت و پتانسیل آذربایجان غربی در بخش ورزشکاران گفت: از نظر ورزشکار استان آذربایجان غربی نسبتا در این زمینه ضعیف تر می شود ولی با توجه به برنامه تدوین شده در پی پرورش استعدادها هستیم.                 

  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید