05:36|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1396 - 21:42
کد خبر: 6460

راحت ترین صعود ایران به جام جهانی در این دوره رقم خورد

این صعود فوق العاده یک اتفاق نیست بلکه نشان دهنده عملکرد خوب کارلوس کی روش است که با جمع کردن بازیکنان لژیونر تیم خوبی را دست و پا کرده است.

راحت ترین صعود ایران به جام جهانی در این دوره رقم خورد

 سیروس بایرامی پیشکسوت فوتبال ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی فوتبال 2018 روسیه اظهار داشت: اگر به دوره های قبلی مراجعه کنیم مشاهده می کنیم که راحت ترین صعود ایران به جام جهانی به این دوره مربوط است.

وی ادامه داد: این صعود فوق العاده یک اتفاق نیست بلکه نشان دهنده عملکرد خوب کارلوس کی روش است که با جمع کردن بازیکنان لژیونر تیم خوبی را دست و پا کرده است ولی اگر در این شرایط مربی دیگری سکاندار تیم ملی بود با استفاده از روش های سنتی و جمع کردن برخی بازیکنان خاص نمی توانستند نتایج خوبی بگیرند و این نتایج کسب شده کارنامه کی روش را در تیم ملی ایران بهبود بخشید.

پیشکسوت فوتبال ارومیه در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم ملی گفت: نقطه ضعف تیم ملی ایران تفکر کی روش به عدم گل خوردن تیم است ولی این نیز یک تاکتیک خوب است؛ کی روش در مجموع توانسته بازیکنانی جمع کرده که فوتبال ایران را در سطح جهان می توانند معرفی کنند.

سیروس بایرامی تصریح کرد: با اینکه تیم ملی ایران نتایج خوبی گرفته ولی همچنان فاصله زیادی با تیم های مطرح جهان دارد ولی جام جهانی رقابتی سخت است ولی می توان گفت که سبک بازی که ارائه خواهند کرد نسبت به بازی های دیگر متفاوت خواهد بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید