07:06|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1396 - 23:05
کد خبر: 6457

وجود سعید معروف در تیم ملی ایران نعمت بزرگی است

هم اکنون جوی از طریق سرمربی بر ترکیب تیم احاطه شده است که در صورت عدم جواب دهی نیز از بازیکنان با تجربه استفاده می شود که کاملا نادرست می باشد.

وجود سعید معروف در تیم ملی ایران نعمت بزرگی است

نعمت صمدیان پیشکسوت والیبال ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص بازی های هفته دوم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: تیم صربستان دارای سابقه ای بسیار زیاد از ما است و همچنین مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات نیز می باشد و نباید انتظار داشته باشیم همه تیم ها را شکست دهیم، در طی این بازی سرویس های کوبنده بازیکنان حریف از عوامل اصلی شکست ایران بود؛ اما در بازی با بلژیک بی جهت یک امتیاز را از دست دادیم در صورتی که می توانستیم به راحتی این تیم را در 3 ست شکست دهیم.

وی در خصوص جو تیم ملی  گفت: هم اکنون جوی از طریق سرمربی بر ترکیب تیم احاطه شده است که در صورت عدم جواب دهی نیز از بازیکنان با تجربه استفاده می شود که کاملا نادرست می باشد در حالی که اگر در بازی با آرژانتین محمد جواد معنوی نژاد وارد ترکیب تیم نمی شد چه بسا در3 ست مسابقه را به شاگردان ولاسکو واگذار می کردیم و بالعکس محمد موسوی نیز به هیچ وجه نتوانست جواب اعتماد کادر فنی را بدهد ولی متاسفانه تعویض نشد؛ در تیم ملی ایران وجود سعید معروف نعمتی بزرگ است و تا سالیان سال برای وی جایگزین خوبی پیدا نخواهد شد.

   پیشکسوت والیبال ارومیه افزود: تیم ملی ایران در پست لیبرو مشکلی ندارد ولی امیر غفور کیفیت خوبی از خود به جز بازی با لهستان به جا نگذاشته است.

صمدیان در رابطه با نقاط ضعف تیم ملی گفت: عدم زدن سرویس مناسب اصلی ترین نقطه ضعف و بعد از آن اصرار فراوان کادر فنی در استفاده از بازیکنان با تجربه است ولی این را نیز می توان گفت که کسب پیروزی و موفقیت در هفته سوم نیز دور از دسترس نیست. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید