12:09|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 09 خرداد 1396 - 22:21
کد خبر: 6401

پرسپولیس تنها تیم ایرانی حاضر در یک چهارم نهایی

از 3 تیم ایرانی  حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس تهران تنها تیم ایرانی صعود کرده به مرحله بعدی بود و تیم های استقلال تهران و خموزستان از گردونه مسابقات حذف شدند.

پرسپولیس تنها تیم ایرانی حاضر در یک چهارم نهایی

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، در روز دوم مرحله یک هشتم نهائی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم ایرانی پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان به ترتیب به مصاف تیم های لخویا قطر و الهلال عربستان که هر دو از تیم های مطرح حوزه خلیج فارس هستند رفتند.

لخویا قطر 0-1 پرسپولیس ایران

درمسابقه حساس میان 2 تیم مطرح آسیا تیم پرسپولیس موفق شد با  گل به خودی چیکو فلورس مدافع اسپانیایی لخویا در زمین حریف به برتری رسید و خود را به جمع 8 تیم برتر آسیا رساند.

برانکو ایوانکوویچ کروات تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان ، فرشاد احمدزاه، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی به میدان فرستاده بود، دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی به اتمام رسیده بود؛ در این جدال نفسگیر لخویا سوار بر جریان بود ولی بر خلاف این جریان دقیقه 23 وحید امیری با نفوذی زیبا و پاسی که به مهدی طارمی داد و در نهایت کات بک طارمی  را چیکو فلورس مدافع لالیگایی لخویا به اشتباه وارد دروازه خود کرد، در این بازی جمال بلماضی سرمربی لخویا تیمش را با ترکیب قاسم برهان، محمد موسی، احمد یاسر، چیکو فلورس، خالد مفتاح، اسماعیل محمد، لوئیز جونیور، نام تائه هى، کریم بودیاف، علی حسن عفیف، یوسف مساکنی به زمین فرستاده بود.

آمار این بازی نسبتا به نفع لخویا بود بطوریکه 58 بر 42 در درصد مالکیت توپ و 12 بر 7 تعداد شوت ها برتری از آن تیم قطری بود؛ پرسپولیس با صعود به جمع 4 تیم برتر غرب آسیا راه یافت و هم اکنون با قرعه کشی به مصاف یکی از تیم های الهلال عربستان، الاهلی عربستان و یا العین امارات خواهد رفت.

الهلال عربستان 2-1 استقلال خوزستان

شیرمرد های خوزستانی مثل همیشه با غیرت و جنگنده ظاهر شدند و مقابل یکی از قطب های فوتبال باشگاهی آسیا شکست را پذیرا شدند؛ استقلال خوزستان همانند بازی قبل  با گلی که آلویس نانگ به ثمر رساند بازی را شروع کرد ولی در ادامه عمر خریبین و سالم الدوساری دو گل به ثمر رساندند و همانند بازی قبل شکست خوردند.

سید سیروس پور موسوی تیمش را با ترکیب وحید شیخ ویسی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، علی اصغر عاشوری، مهدی مومنی،  مهدی زبیدی، حسن بیت سعید و الویس نانگ به زمین مسابقه فرستاده بود؛ استقلال خوزستان با تمامی مشکلاتی که داشت در این مسابقات بسیار خوب ظاهر شد و آبرو مندانه حذف شد و حالا با نتایج به دست آمده 2 تیم از عربستان، یک تیم از امارات و یک تیم از ایران 4 تیم حاضر در منطقه غرب آسیا هستند.

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید