23:22|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 06 اردیبهشت 1396 - 10:20
کد خبر: 6266

مقصران حادثه موتور سواری را به مردم معرفی خواهیم کرد

ورزش موتور سواری ورزشی سخت و خطرناک است و لازمه مهارت های زیادی است و همیشه در آستانه حادثه است.

مقصران حادثه موتور سواری را به مردم معرفی خواهیم کرد

رسول حبیب زاده رئیس فدراسیون اتومبیل رانی و موتور سواری آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز ضمن عذر خواهی از رخ دادن حادثه موتور سواری در دانشگاه سراسری ارومیه اظهار داشت: کلیه رویدادهای ورزشی در زمینه موتور سواری با اجازه فدراسیون انجام می گیرد ولی متاسفانه در رابطه با این اتفاق هیچ گونه هماهنگی با ما انجام نشده بود و هیچ گونه مجوزی نیز از سوی ما صادر نشده است و ما هیچ نقش و تاثیری در این حادثه نداشته ایم.

حبیب زاده در خصوص مقصران این حادثه گفت: مستند و سندی نیست که بتوانیم مقصران این حادثه را پیدا کنیم ولی برگزار کننده این برنامه دانشگاه سراسری ارومیه می باشد و هیچ گونه هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان و یا هیئت اتومبیل رانی انجام نداده اند.

این مقام مسئول توصیه ای رو به جوانان و مردم داشت و عنوان کرد: ورزش موتور سواری ورزشی سخت و خطرناک است و لازمه مهارت های زیادی است و همیشه در آستانه حادثه است؛ در هر برنامه و یا مسابقه ای که در این رشته های حادثه ساز برگزار می شود باید با فدراسیون و یا هیئت مربوطه هماهنگ کنند.

رسول حبیب زاده ادامه داد: سریعا و در کمترین زمان ممکن مقصران این حادثه را به اطلاع عموم مردم خواهیم رساند و از تمامی مسئولین ادارات و دانشگاهات درخواست می کنیم هر گونه اقدامات و برنامه های ورزشی خود را با هیئت های مربوطه هماهنگ کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید