11:49|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1396 - 13:13
کد خبر: 6225

فوتبال ارومیه کم تجربه است/حسن روشن و ناصرحجازی الگوهای فوتبالی من بودند

یک بار از سوی سرمربی تیم تیم ملی فوتبال برای اردوی تیم ملی دعوت شدم ولی متاسفانه مصدومیتی بد موقع باعث دوری از تیم ملی فوتبال شد.

فوتبال ارومیه کم تجربه است/حسن روشن و ناصرحجازی الگوهای فوتبالی من بودند

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، سیروس بایرامی پیشکسوت فوتبال ارومیه درباره فعالیت ها و رزومه خود در گذشته اظهار داشت: متولد سال 1345 هستم، از 17 ساگی فوتبال خود را در تیم منتخب بزرگسالان ارومیه شروع کردم و تا سال 1366 در خدمت تیم های ارومیه ای بودم و بعد از آن به تیم نیروی زمینی تهران پیوستم و دو سال را در این تیم ریشه دار تهرانی بازی کردم و بعد از آن به تیم ماشین سازی تبریز و شهرداری تبریز پیوستم ودر چند سال در لیگ یرتر فوتبال ایران وظیفه حراست و نگهبانی از چارچوب دروازه این تیم ها را داشتم و بعد از آن نیز در سال 1380 از دنیای بازیگری ورزش خداحافظی نمودم و بعد آن به عنوان مربی دروازبان، کمک مربی و همچنین سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در دسته یک فوتبال ایران فعالیت داشته ام، هم اکنون دارای بالاترین مدرک مربیگری آسیا هستم که در کسب این مدرک هم دوره بزرگانی چون علی دایی و کریم باقری بوده ام.

وی درباره دعوت شدن خود به تیم ملی فوتبال عنوان کرد: یک بار از سوی سرمربی تیم تیم ملی فوتبال برای اردوی تیم ملی دعوت شدم ولی متاسفانه مصدومیتی بد موقع باعث دوری از تیم ملی فوتبال شد.

پیشکسوت فوتبال ارومیه در مورد فعالیت های کنونی خود درفوتبال گفت: هم اکنون فعالیت آنچنانی در فوتبال ندارم ولی عضو هیئت مدیره کانون مربیان فوتبال ارومیه هستم اما هیچ فعالیتی در تیم های ورزشی مانند شهرداری ارومیه در دسته دوم یا دیگر تیم ها ندارم  متاسفانه همیشه نام بنده در فوتبال ارومیه برای خودنمایی دیگران مطرح است.

وی درباره مشکلات فوتبال ارومیه اظهار داشت: فوتبال ارومیه فوتبالی کم تجربه است و از زمانی که تیمهای هلال احمر و پاکدیس ارومیه تعطیل شدند فوتبال ارومیه نیز به خواب رفت و هم اکنون فاصله بسیار زیادی با فوتبال روز ایران دارد، فوتبال ارومیه چه به لحاظ مدیریتی و چه به لحاظ فنی از دیگر شهرها عقب مانده است.

بایرامی در مورد تدابیر و راه کارهای اوج گرفتن فوتبال ارومیه گفت: برای اینکه فوتبال در ارومیه بتواند ریشه اندازی کند اول و مهمتر از همه داشتن منابع مالی مناسب است و در کنار آن تدوین برنامه ای 5 ساله است و در کنار آن ها رسیدگی خوب به تیم های پایه و جذب هواداران می توان در عرض 5 سال حتی به لیگ برتر فوتبال ایران نیز رسید.

پیشکسوت فوتبال در ارتباط با وجود استعدادها و جوانان فوتبالی در ارومیه تصریح کرد: ارومیه از لحاظ جغرافیایی در شرایطی قرار دارد که از لحاظ فنی و بدنی حتی از تبریز نیز 3 تیم در لیگ برتر فوتبال دارد بهتر است ولی برای این استعدادها، پرورش و تفکراتی با مدیریتی درست و خوب نیاز است. 

وی در مورد وضعیت پیشکسوتان فوتبال در ارومیه اظهار داشت: نیازی به تجلیل و تشکر از پیشکسوتان نیست و مسئولان باید با کارهای خود و موفقیت های خود از پیشکسوتان تجلیل کنند و برای هر پیشکسوتی جایگاه و مسئولیتی تعریف کنند که بسیار بهتر از تجلیل است.

سیروس بایرامی در مورد انتخابش در مورد فوتبال گفت: اگر اکنون نیز به آن دوران برگردیم دوباره فوتبال را به عنوان ورزش مورد علاقه انتخاب می کنم، ازدوران کودکی حسن روشن و مرحوم ناصر حجازی از الگوهای فوتبالی و اخلاقی بنده بوده است.

دروازبان سابق ماشین سازی تبریز در مورد مدارس فوتبال ارومیه گفت: اول از همه باید مدیریتی ویژه و کار آمد به غیر از هیئت فوتبال باید روی کار بیاید و تدابیری ویژه و خوبی انجام شود تا هم شوق و علاقه از سوی خانواده ها زیاد شود و اینکه بتوانند برای فوتبال ارومیه پشتوانه سازی کنند.

وی درباره کشف بازیکنان توسط خود وی اظهار داشت: محسن دلیر و میثم نقی زاده را زمانی که مربی تیم ماشین سازی بودم از تیم های پایه به بزرگسالان آوردم و الحمدالله آن ها توانستند به تیم های بزرگی همچون پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز پیوستند.

 

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید