19:39|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1396 - 12:28
کد خبر: 6223

موثرترین فرصت فعالیت کانون های مساجد، ایام اعتکاف است

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های مساجد آذربایجان غربی گفت:ایام اعتکاف فرصت مناسبی، به منظور تبیین محوریت مساجد با حضور جوانان است.

موثرترین فرصت فعالیت کانون های مساجد، ایام اعتکاف است

اباذر بیگی در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی باریش،گفت:مراسم معنوی اعتکاف در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری این استان در مناطق روستایی و شهری برگزار می‌شود.

وی در  ادامه با اشاره به برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: استقبال  و  بدرقه از معتکفین، برگزاری مسابقه احکام  و برپایی  مراسم سخنرانی و مداحی از  جمله برنامه هایی است  که همزمان با این ایام به همت کانون های  مساجد آذربایجان غربی برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های مساجد آذربایجان غربی با اشاره به توزیع بسته های فرهنگی به معتکفین در مساجد محوری  گفت:این بسته ها شامل پوستر و بروشور در خصوص مسائل مربوط به اعتکاف است.

بیگی گفت:مدیران کانون های فرهنگی و هنری با تلاش شبانه روزی فضای فرهنگی را برای معتکفین فراهم کرده اند.

وی با اشاره به اینکه موثرترین فرصت فعالیت کانون های مساجد، ایام اعتکاف است افزود:ایام اعتکاف فرصت مناسبی، به منظور تبیین محوریت مساجد با حضور جوانان است.

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های مساجد آذربایجان غربی با اشاره به نقش جوانان در ایام اعتکاف گفت:تبیین آموزه های دین در ایام اعتکاف با حضور جوانان در مساجد و همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه ساز رشد و بالندگی در سطح جامعه است.

وی همچنین ماه رجب را یکی از ماه های پربرکت عنوان کرد و گفت: رجب، ماه نزدیکی به خداوند متعال است و باید بتوانیم از این ماه نهایت استفاده را ببریم تا خود را بیشتر به خداوند متعال نزدیک کنیم و تجلی نورانیت خداوند را در زندگی و آخرت ببینیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید