13:33|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1396 - 12:01
کد خبر: 6222

اکران ۳۲ فیلم کوتاه در هفته هنر انقلاب اسلامی

سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از اکران ۳۲ فیلم کوتاه در هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد.

اکران ۳۲ فیلم کوتاه در هفته هنر انقلاب اسلامی

به گزارش سرویس فرهنگی باریش، احد هوشمند صبح امروز در نشست خبری با اشاره به برنامه های هفته هنر و انقلاب اسلامی  گفت: برگزاری نمایشگاه تصویرسازی «ضرب المثلهای ترکی»، دیدار با خانواده شهدا، اکران فیلمهای جشنواره رویش در مساجد، دانشگاهها و روستاهای استان، برگزاری نمایشگاه  پوستر «ترامپیسم» در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان سلماس و اجرای نمایشگاه آثار برتر  جشنواره «جامعه + من» از هنرمندان آذربایجان غربی در شهرستان بیرجند، استان خراسان جنوبی را از برنامه های حوزه هنری آذربایجان غربی در طول هفته هنر انقلاب اسلامی بیان کرد.

وی در  ادامه با اشاره به نمایشگاه تولیدی ضرب المثل ها افزود: نمایشگاه تولیدی ضرب المثل ها با 21 اثر از 15 هنرمند،در نگارخانه حوزه هنری دایر است.

سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت:  نمایشگاه حقوق بشر آمریکایی با موضوع ترامپ در سلماس با 28 اثر هنری،و نمایشگاه فرااستانی  جشنواره جامعه + من با بیش از 33 اثر از 17 هنرمند استان برگزار می شود.

وی  افزود: از جمله سایر اقدامات گرامیداشت هفته هنر و انقلاب، رونمایی از مجموعه اشعار شاعران حوزه هنری بوده که 75 شعر از 60 هنرمند در قالب مجموعه اشعار نقره ای است.

هوشمند قره باغ اجرای همایش تجلیل از خانواده های شهدای هنرمند با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اکران اختصاصی فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» برای مدیران دستگاههای اجرایی استان ، دیدار شاعران با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه، حضورو تجدید میثاق در مزار شهدا با مشارکت  سازمان بسیج دانشجویی و اجرای سه عنوان نمایش در مساجد شهرستان ارومیه را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که حوزه هنری آذبایجان غربی به منالسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در سطح استان برگزار می کند .

هفته هنر انقلاب اسلامی از رویدادهای فرهنگی ، هنری در سطح کشور است که از20 فروردین ، سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم «سید مرتضی آوینی» به مدت یک هفته برگزار می شود

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید