19:38|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1396 - 09:44
کد خبر: 6207

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران

در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران جدال در ته جدول حساس تر و نزدیک تر از صدر جدول دنبال می شود و تیم ها برای فرار از سقوط می جنگند.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز،  هفته ۲۶ ام رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از روز چهارشنبه ۱۶ فروردین شروع و تا روز جمعه ۱۸ فروردین ادامه خواهد داشت، بازی های این هفته با انجام ۸ مسابقه در شهرهای مشهد، تهران، تبریز، اصفهان، قم و خوزستان برگزار خواهد شد، در این هفته سرنوشت تیم های تبریزی به هم گره خورده است.

بررسی رقابت های هفته ۲۶:

سیاه جامگان مشهد-استقلال خوزستان

در این مسابقه حساس و سخت دو تیم در ورزشگاه ثامن مشهد از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت، استقلال خوزستان رده هشتمی به دنبال کسب سهمیه و سیاه جامگان مشهد برای فرار از سقوط تلاش می کنند، آرش افشین و عقیل کعبی از استقلال خوزستان محرومان تیم استقلال صنعتی برای این مسابقه هستند، اکبرمیثاقیان برای دومین بار در این فصل از رقابت ها بر روی نیمکت تیم سیاه جامگان می نشیند.

پرسپولیس تهران-پیکان تهران

پرسپولیس برای بستن بار قهرمانی خود نیاز مبرم به ۳ امتیاز این مسابقه دارد، پیکان نیز با ۳۵ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و به دنبال کسب سهمیه آسیایی است، دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه شهدای شهر قدس بدون گل خاتمه یافت، پرسپولیس با اخراج رامین رضائیان از تیم و مصدومیت فرشاد احمدزاده در سمت راست خود با کمبود بازیکن تخصصی روبه رو است.

گسترش فولاد تبریز-استقلال تهران

آبی پوشان پایتخت که هفته گذشته به رده دوم رسیدند و حالا رقابتی سنگین برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه مستقیم با تراکتورسازی دارند، گسترش فولاد نیز اندک امیدی برای کسب سهمیه در صورت قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی دارد، تراکتوری ها امیدوارند همشهری خود ترمز استقلال را بکشد تا این تیم در جدال نائب قهرمانی گوی سبقت را از استقلال ببرد، استقلال تهران در این بازی علیرضا منصوریان سرمربی و کاوه رضایی مهاجم گلزن خود را به علت محرومیت در اختیار ندارند.

ذوب آهن اصفهان_صنعت نفت آبادان

شاگردان سیدمجتبی حسینی در تیم ذوب آهن در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته اند و شرایط خوبی ندارند اما در سوی مقابل شاگردان فیروزکریمی بعد از برتری مقابل پرسپولیس با انگیزه ای مضاعف به مصاف تیم ذوب آهن خواهند رفت، حکیم نصاری شماره 8 و بهترین گلزن نیم فصل دوم آبادانی تنها غایب این مسابقه خواهد بود.

ماشین سازی تبریز_پدیده مشهد

ماشین سازان آخرین امیدهای خود را برای ماندن در لیگ برتر این مسابقه می دانند و باید در پنج بازی آینده تمام امتیازات را کسب کنند، در مقابل تیم اوج گرفته پدیده با ۴ برد پیاپی قرار دارد که نه امیدی برای کسب سهمیه دارد و نه خطر سقوط را به آن شکل احساس می کند، ماشین سازان در این مسابقه فردین عابدینی مدافع راست باتجربه خود را در اختیار ندارند همچنین تیم پدیده هیچ محرومی برای این جدال ندارند.

سایپا تهران_نفت تهران

دربی کوچک تهران در حالی برگزار می شود که نفت رده هفتمی برای کسب سهمیه آسیایی و سایپا رده سیزدهمی برای فرار از منطقه سقوط می جنگند، این بازی در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد، عزت الله پورقاز مدافع ملی پوش سایپاتهران و اکبرصادقی بدیع و محمد قاضی بهترین گلزن نفت تهران محرومان این دربی هستند.

صبای قم_تراکتورسازی تبریز

امید نماینده قعر نشین تبریزی یعنی ماشین سازی به بازیکنان تیم تراکتورسازی است چون تیم صبای قم از رقبای اصلی ماشین سازی برای فرار از سقوط به دسته یک فوتبال ایران می باشد، صبای قم که با هدایت صمد مرفاوی در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کرده برای فرار از سقوط می اندیشد و به دنبال کسب امتیازات کامل از این دیدار خانگی است، امیدنظامی پور مدافع راست صبای قم تنها محروم این بازی هستند.

فولادخوزستان_سپاهان اصفهان

در آخرین مسابقه هفته بیست و ششم این رقابت ها تیم خوزستانی فولاد در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان سپاهان اصفهان است، فولادی ها در رده دهم جدول هستند و هیچ انگیزه ای برای ادامه لیگ به جز آقای گلی ساسان انصاری به آن شکل ندارند، سپاهان هم بعد پیروزی هفته گذشته با سرمربی جدیدش زلاتکو کرانچار به دنبال پیروزی مقابل میزبان خود است تا امیدهای خود را برای کسب سهمیه آسیایی حفظ کنند، احسان حاج صفی کاپیتان و شجاع خلیل زاده مهره کلیدی سپاهان از محرومان این جدال هستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید