02:39|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1395 - 18:00
کد خبر: 6158

عدم انجام تعویض در بازی ایراد تراویستا بود /سعید معروف به این زودی ها جایگزین نخواهد داشت

جاویدمحسنی نیا مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به حضور مربی خارجی در تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل گذشته گفت:مربی خارجی هرچقدر هم شناخته شده و کارنامه دار باشد نمیتوانند با فرهنگ وشرایط ایران سازگاری داشتته باشد.

عدم انجام تعویض در بازی ایراد تراویستا بود /سعید معروف به این زودی ها جایگزین نخواهد داشت

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، جاویدمحسنی نیا مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در رابطه با عملکرد این تیم در سوپر لیگ ۹۵ گفت: امسال تیم شهرداری شرایط متفاوتی داشت و با مشکلات عدیده ای روبه رو بود و رفت و آمد تراویستاو تنها گذاشتن تیم جهت بهبود منافع شخصی از سوی تراویسا به عنوان یک مربی حرفه ای کاملا بعید و دور از انتظار بود.


محسنی نیا درباره عملکرد تراویسا و عباس برقی اظهار کرد: تراویسا یکی از شاخص ترین مربیان جهان است ولی در ارومیه و ایران چنین مربیانی موفق نمی شوند و نمی توانند با شرایط و فرهنگ ایرانی خود را وفق دهند، عباس برقی در آن برهه زمانی بهترین گزینه برای هدایت تیم شهرداری ارومیه بود و با کمک هواداران و تلاش بازیکنان نتایج خوب و قابل دفاعی را کسب کرد.

 


مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در رابطه با علل ناکامی والیبال ارومیه در یک دهه اخیر گفت: تنها راه موفقیت و کسب قهرمانی بها دادن به بازیکنان جوان و بومی میباشدو اگر تیمی با بازیکنان جوان و بومی روانه مسابقات شود با دو سال تجربه اندوزی در سال سوم قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.
وی  در رابطه با جذب بازیکن خارجی گفت: بازیکنی که قرار است جذب تیم شود بایستی  بازیکنی شش دانگ و تمام عیار باشد و نسبت به بازیکنان بومی یک سر و گردن برتری داشته باشد.
محسنی نیا درباره عدم صدور مجوز برای حضور اولی پکا در تمرینات اظهار داشت: اولی پکا به علت مصدومیت  قادر به راه رفتن نیز نبود تا تصمیم بر این شد تا او برای معالجه به فنلاند بازگردد ولی بعد از بازگشت از فنلاند با تشخیص سرمربی تیم مبنی بر کم شدن روحیه دیگر پشت خط زن های ارومیه در صورت آمدن پکا از حضور او در تمرینات جلوگیری شد.

 


وی درباره بهتر بودن مربی بومی یا غیر بومی به تیم های ارومیه ای عنوان کرد:  تراویسا مربی بزرگی بود و برنامه های بروزی را در تمرینات اجرا میکرد  ولی از مهمترین ایرادات این مربی می توان به عدم انجام تعویض در بازی اشاره کرد که این کار باعث وارد شدن آسیب روحی به بازیکنان ذخیره تیم میگردید البته مربیان بومی هم مشکلات خاصی برای خود ردارند  از جمله عدم همکاری مربیان با هم در روی نیمکت و عدم قبول دستیاری یکدیگر.


محسنی نیا در رابطه با سعید معروف گفت: سعید معروف جزو بهترین بازیکنان ایران و جهان میباشد ولی پرداختی های هنگفت تیم های تهرانی اجازه حضور در این بازیکن در شهر خود را نداد ولی همچنان سعید معروف کاپیتان و افتخار ارومیه بوده  و از ارزش شخصیتی و بازی گردانی بالایی برخوردار میباشد و بعید خواهد بود کسی به این زودی جایگزین وی شود.
محسنی نیا در ادامه گفت: هواداران والیبال ارومیه سرمایه اصلی و بنیادین ارومیه بوده و امسال به لطف هواداران در ۵ بازی توانستیم به شرایط خوبی  برگردیم که مهم ترین آن بازی با کاله آمل بود که  اگرحمایت  هواراداران وجود نداشت شاید تیم به این مقام ها هم دست نمی یافت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید