17:42|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1395 - 10:41
کد خبر: 6154

پرسپولیس در آستانه زنگ تفریح شدن در آسیا

تیم های ایرانی در هفته سوم لیگ قهرمان آسیا عملکرد متوسطی را در مجموع از خود بر جای گذاشتند، دو تیم ایرانی در صدرجدول گروه  و دو تیم دیگر در رده سوم جدول گروه های خود هستند.

پرسپولیس در آستانه زنگ تفریح شدن در آسیا

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، در هفته سوم لیگ قهرمان آسیا تیم های ایرانی در مصاف با تیم های قطری و ازبکستانی 7 امتیاز از 12 امتیاز ممکن را کسب کردند تا همچنان کور سوی امیدی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی داشته باشند.

بنیادکار ازبکستان 0-2 ذوب آهن ایران 

 شاگردان سیدمجتبی حسینی سرمربی جوان تیم ذوب آهن در ازبکستان موفق به کسب پیروزی برابر پرافتخارترین تیم ازبکستان شدند، در این بازی حساس برای ذوبی ها جری ریکاردو بنگستون مهاجم هندوراسی و مرتضی تبریزی گل زنی کردند، ذوب آهن با کسب 3 امتیاز این بازی 4 امتیازی شد و در رتبه سوم گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

استقلال ایران(تهران) 2-0 لوکوموتیو ازبکستان

تیم تاشکندی لوکوموتیو که در سال گذشته در 2 بازی سپاهان اصفهان را شکست داده بود، مقابل آبی پوشان تهرانی زانو زد و با همه باتجربه های خود مثل ایگور نستروف و تیمور کاپادزه مقابل جوانان دونده منصوریان شکست را پذیرا شد. فرشید اسماعیلی و علی قربانی زنندگان گل های استقلال در این بازی بودند، استقلالی ها با این برد 6 امتیازی شدند و در صدر جدول گروه یک جا خشک کرده اند.

استقلال ایران(خوزستان) 1-1 لخویا قطر

شاگردان با انگیزه سیدسیروس پورموسوی در میان گرد و غبار اهواز در مصاف با حریف میلیاردی خود به نتیجه تساوی دست یافت، در این بازی حساس که در حضور 40 هزار هوادار اهوازی برگزار شد حسن بیت سعید در هفتمین دقیقه از بازی برای استقلال خوزستان و  دقیقه 11 اسماعیل محمد برای لخویا گلزنی کردند، با این تساوی همچنان خوزستانی ها با 7 امتیاز در صدر جدول گروه دوم لیگ قهرمان هستند.

الریان قطر 3-1 پرسپوایس ایران

پرسولیس ها در این دیدار حساس و سخت درشهر دوحه با گل دقیقه 7 مهدی طارمی پیش افتاد ولی در ادامه با درخشش تاباتا مهاجم نام آشنای الریانی ها و گلزنی گارسیا در مجوع 3 بر 1 شکست خورد، تا تنها با 4 امتیاز در رده سوم گروه چهارم لیگ قهرمان آسیا قرار بگیرد. و چشم به بازی های آینده داشته باشد. در این مسابقات تیم پرسپولیس در خط دفاع آمار فوق العاده ضعیفی دارد و جزو ضعیف ترین خطوط دفاعی آسیا می باشد در حالی که در لیگ برتر ایران در 24 بازی تنها 9 بار دروازه خود را باز شده دیده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید