19:20|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1395 - 19:13
کد خبر: 6145

شهرداری ارومیه در والیبال سوم شد

تیم شهرداری ارومیه با شکست سایپا مقام سومی لیگ برتر والیبال مردان در سال 95 را از آن خود کرد.

شهرداری ارومیه در والیبال سوم شد

باریش نیوز- دور برگشت مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (یکشنبه) با دو دیدار در خانه والیبال تهران پیگیری می شود.
در نخستین مسابقه این مرحله که برای کسب عنوان سومی لیگ برتر برگزار شد، تیم های سایپا تهران و شهرداری ارومیه از ساعت 14 و 30 به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان عباس برقی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در این مسابقه سه بر دو به پیروزی رسیدند تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت این مرحله فاتح میدان باشند و عنوان سومی لیگ برتر مردان را از آن خود کنند.
تیم سایپا در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 16 و 25 بر 19 به پیروزی رسید اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 16 بر 14 مغلوب شهرداری ارومیه شد تا به عنوان چهارمی این رقابت ها اکتفا کند.
مسعود ذوقی و میثم پارسه داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت 155 دقیقه طول کشید.
رضا قرار از تیم سایپا در این مسابقه دو کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرد و یک ست از مسابقه اخراج شد. مصطفی حیدری نیز از تیم سایپا یک کارت زرد دریافت کرد.
همچنین خلیل یگانه مجد و مهدی دادرس نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند که یک هزار و 500 تماشاگر در خانه والیبال تهران داشت.
از دقایقی دیگر دو تیم پیکان تهران و بانک سرمایه در حالی در دیدار برگشت این مرحله برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند که بانک سرمایه در دیدار رفت سه بر دو فاتح میدان شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید