06:24|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1395 - 19:58
کد خبر: 6135

افراد زیادی در داخل و خارج کشور در تلاش هستند تا روابط ایران و ترکیه را به هم بزنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت:افراد زیادی در داخل و خارج کشور در تلاش هستند تا این روابط ایران و ترکیه را به هم بزنند.

افراد زیادی در داخل و خارج کشور در تلاش هستند تا  روابط ایران و ترکیه را به هم بزنند

به گزارش سرویس سیاسی باریش؛نادر صفرزاده ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه با اشاره به گسترش ارتباط و مناسبات سیاسی  ایران با کشورهایی مانند ترکیه و آذربایجان گفت: افراد زیادی در داخل و خارج کشور در تلاش هستند تا این روابط را به هم بزنند ولی ما باید آگاه بوده و این توطئه‌ها را با همدلی و وحدت خنثی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمامی اقدامات و عملکرد های دولت باید در اختیار مردم و رسانه قرار گیرد اظهار کرد: وقتی مردم در جریان اقدامات انجام شده در استان و برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته برای پیشرفت و توسعه استان قرار می‌گیرند بیشتر تمایل برای مشارکت با مسئولین پیدا می‌کنند.

صفرزاده  با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از موارد از جمله تشکیل بسیج  و کمیته امداد در میان کشورهای منطقه الگو بوده‌است، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یک الگوی است که اگر اجرا شود می‌توانیم برای کشور 500میلیون دلار سرمایه تولید کنیم و الگویی برای دیگر کشورها باشیم.

نادر قاضی‌پور نیز با انتقاد از افزایش هزینه‌های آب، برق و گاز گفت: افزایش هزینه های آب و برق و گاز فشار زیادی را روی خانواده‌های کم درآمد می آورد و این خانواده‌ها از سر نداری به سمت کمیته امداد و بهزیستی برای تأمین هزینه‌های زندگی خود می‌روند.

قاضی پور در مورد بی احترامی پلیس ترکیه در مرز کورابلاغ به مسافران ایرانی گفت: شهروندان کشورمان اگر کار ضروری ندارند به ترکیه سفر نکنند تا سبب تحقیر کشور نشوند.

انتهای پیام/

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید