00:23|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1395 - 19:08
کد خبر: 6134

٣٨پروژه عمراني تا آخر سال به پایان می رسد/هموطنانمان دیروز در مرز ترکیه موردتعرض قرار گرفته اند

عباس حسن خانی فرماندار شهرستان ارومیه گفت:تا پایان سال 95 ،38 پروژه عمرانی به اتمام می رسد.

 

٣٨پروژه عمراني تا آخر سال به پایان می رسد/هموطنانمان دیروز در مرز ترکیه موردتعرض قرار گرفته اند

به گزارش سرویس سیاسی باریش، عباس حسن‌خانی ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه که در محل خانه جوان این شهر برگزار شد،گفت: هموطنانمان دیروز در مرز ترکیه موردتعرض قرار گرفته اند و این موضوع دیگر قابل تحمل نیست.

وی گفت: وقوع این‌گونه رفتارها با شهروندان ایران وجه بین‌المللی کشور را در سطح جهان را خراب می‌کند بنابراین از مردم کشورمان درخواست داریم به خاطر تجارت‌های خرد و قاچاق کالا که سبب تحقیر خودشان می‌شود به کشور ترکیه سفر نکنند.

فرماندار ارومیه به پروژه های نیمه تمام شهرستان ارومیه اشاره کرد و گفت:  از سال 93 تا امروز کل پروژه های ناتمام در  184 مورد بوده که در سال 94، 114 مورد از این پروژه‌ها به اتمام رسیده و  38 مورد تا آخر سال 95 به اتمام خواهد رسید.

حسن خانی با اشاره به موضوع حاشیه نشینی گفت: مردم مناطق حاشیه‌نشین به دلیل نبود امکانات کافی در زندگی شهری مشکلات زیادی دارند، کمبود فضای آموزشی و امکانات بهداشتی و در این میان مناطق کوی لاله و اسلام‌آباد به صورت پایلوت در نظر گرفته شده تا با ایجاد برنامه مدون و همکاری سازمان‌ها به تدریج از مشکلات این مناطق کم کرد.

حسن خانی ، با اشاره به اینکه استان آذربایجان‌غربی رنگین کمان اقوام است افزود: برخلاف ده سال پیش که در پی توهین یک روزنامه به قوم ترک اعتراضات و ناهنجاری‌های زیادی صورت گرفت و مردم به خیابان ها ریختند ولی در سال‌های اخیر مردم به این نتیجه رسیده‌اند که باید مطالبات خود را به صورت قانونی پیگیری کنند و در صورت درخواست تجمع ،در اعتراض به مسئله‌ای ما نیزاز مردم پشتیبانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید