05:51|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1395 - 10:05
کد خبر: 6131

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران به کام ماشین سازی تبریز شیرین شد

در پایان هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم پرسپولیس تهران با 56 امتیاز در صدر و ماشین سازی تبریز با 16 امتیاز در قعر جدول قرار گرفتند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران به کام ماشین سازی تبریز شیرین شد

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در 3 روز برگزار شد، در 8 بازی این هفته تنها 11 گل رد وبدل شد که نشان از یک هفته بی کیفیت و کم گل داشت.

سایپاتهران 1-2 استقلال تهران

در دربی کوچک تهران دو تیم سایپا و استقلال شروع کننده هفته بیست و چهارم بودند، این جدال با نتیجه 2-1 به نفع آبی پوشان پایتخت به پایان رسید، گل های استقلال را فرشید باقری و لئوناردو پادووانی و تک گل سایپا را عزت الله پورقازبه ثمر رساندند.

ماشین سازی تبریز 1-0 نفت آبادان

ماشین سازان با این برد خوب فاصله خود را با دیگر فانوس به دستان کم کرد تا بتواند برای بقا در لیگ برتر چشم امیدی به بازی های باقی مانده داشته باشد، تک گل ماشین سازان در این بازی را احمدامیرکامدار در دقیقه 2 به ثمر رساند، می توان با توجه به متوقف شدن سیاه جامگان و صبای قم این هفته را به کام ماشین سازی تبریز نوشت.

پرسپولیس 1-0 استقلال خوزستان

پرسپولیس با تک گل 3 امتیازی مهدی طارمی مجموع امتیازات خود را به 56 رساند تا خود را بیش از پیش در آستانه قهرمانی ببینند، شاگردان برانکو 10 امتیاز در پایان هفته بیست و چهارم از تیم دوم جدول تراکتورسازی تبریز پیشی گرفته اند.

ذوب آهن 1-1 نفت تهران

تیره روزی های شاگردان مجتبی حسینی همچنان ادامه دارد، ذوبی ها اینبار مقابل تیم نفت تهران در یک بازی خانگی متوقف شدند و شانس کسب سهمیه آسیایی تا حدود زیادی از دست دادند.

گسترش فولاد تبریز 0-0 صبای قم

دراین بازی که بیشتر برای صبایی ها اهمیت داشت شاگردان فراز کمالوند نمایش خوبی از خود بر جای گذاشتند ولی سیوهای درخشان محسن فروزان و بی دقتی مهاجمین گسترش فولاد باعث ایجاد نتیجه تساوی بدون گل میان دو تیم شد.

سیاه جامگان مشهد 1-1 سپاهان اصفهان

سپاهانی ها بدون سرمربی خود عبدالله ویسی که به دلیل عارضه سنگ کیه در بیمارستان بستری بود در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در مقابل شاگردان اکبرمیثاقیان به نتیجه ای بهتر از مساوی یک یک دست نیافتند، گل های این بازی حسین بادامکی برای سیاه جامگان و مسعود حسن زاده برای سپاهان به ثمر رساندند.

پیکان تهران 0-2 پدیده مشهد

روزهای خوب پدیده با سومین برد پیاپی ادامه یافت، پدیده ای ها در این بازی خارج خانه با گل های محسن یوسفی و دیارا سوبا که هر دو در نیمه دوم به ثمر رسید گامی بلند برای فرار از سقوط برداشتند.

فولادخوزستان 0-0 تراکتورسازی تبریز

در جدال حساس تیم های قرمز پوش فوتبال ایران تراکتور اندک امید خود را برای قهرمانی از دست داد و از یک سو حالا استقلال را در 2 امتیازی خود می بیند که حتی نائب قهرمانی این تیم را به خطر می اندازد، این چهارمین تساوی تراکتور ها در نیم فصل دوم بود که 2 امتیاز حساس دیگر نیز از دست شاگردان امیرقلعه نوئی پرید.    

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید