03:37|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1395 - 15:02
کد خبر: 6130

رسیدگی به نیازمندان دراولویت کاری قرار گیرد

امام جمعه موقت ارومیه گفت:در آستانه سال نو رسیدگی به نیازمندان در الویت کاری قرار گیرد.

 

رسیدگی به نیازمندان دراولویت کاری قرار گیرد

به گزارش سرویس سیاسی باریش، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین شریعتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز جمعه اظهار داشت: جمعه روزی است که خداوند تمام مخلوقات را جمع کرد تا از آن ها پیمان ولایت را بیعت بگیرد و این امر در روز جمعه اتفاق افتاده است.
خطیب موقت ارومیه افزود: با توجه به اینکه بعد سیاسی نماز جمعه بر بعد الهی آن مقدم تر است از این رو برای ایراد خطبه ها خطیبی توانمند باید از سوی ولایت فقیه مبذول شود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز 22 اسفند که به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است، افزود: این ایام بهترین فرصت برای قدردانی از ایثار و از خودگذشتگی شهدا و خانواده های آنان است و باید همه مردم در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.

امام جمعه موقت ارومیه افزود: با توجه به فرارسیدن سال نو باید رسیدگی به نیازمندان در راس برنامه ریزی های این روزها قرار گیرد تا با پاک شدن طبیعت، دل ها نیز پاک شود.

حجت الاسلام و المسلمین شریعتی با اشاره به نقش امام جمعه در جامعه بیان کرد: امام جمعه با توجه به قداست نقشی که در جامعه دارد از یک عنصر اداری مفعول مقامی بالاتر داشته و واسطه ی بین امت و کارگذاران و مسئولین دولتی است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید