22:22|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1395 - 13:48
کد خبر: 6129

آماده باش کامل بیش از 70 پایگاه شهری و جاده ای اورژانس و مراکز درمانی در روز چهارشنبه سوری

رئیس مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت:بیش از 70 پایگاه شهری و جاده ای اورژانس و همه مراکز درمانی در روز چهارشنبه سوری آماده باش هستند.

آماده باش کامل بیش از 70 پایگاه شهری و جاده ای اورژانس و مراکز درمانی در روز چهارشنبه سوری

باقر بهرامی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش نیوز؛گفت:در روز چهارشنبه آخر بیش از 70 پایگاه شهری و جاده ای اورژانس و همه مراکز درمانی در حالت  آماده باش کامل هستند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان غربی افزود: به منظور حفظ سلامتی و رفاه حال شهروندان در چهارشنبه آخر سال و همچنین ایام تعطیلات نوروزی، مراکز درمانی و پزشکی  اقدامات ویژه‌ای را در نظر گرفته است که از آن جمله آماده باش کامل اورژانس بیمارستان‌ها و همچنین آمبولانس‌های مستقر در سطح بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه به ویژه در مراکز درمانی تخصصی و مناطق پرازدحام شهری است تا آسیب‌های احتمالی به خصوص در چهارشنبه آخر سال را به حداقل برساند است.

وی  در ادامه از آمادگی کامل و شبانه روزی مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه (EOC)خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از حوادث ویژه در سراسر استان، بلافاصله مراتب را به EOCدانشگاه از طریق شماره های تماس ۲۲۲۸۳۰۸ و ۲۲۵۱۱۱۸ یا نمابر شماره ۲۲۲۸۳۰۹ اطلاع دهند. 

رئیس مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه باید در بحث چهارشنبه سوری فرهنگ سازی شود تا آسیب ها به حداقل برسد افزود: در این راستا برنامه های رادیویی و تلویزیونی، پخش بروشور، برنامه های آموزشی در مدارس توسط کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اجرا شده است.

 

انتهای پیام/

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید