04:30|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1395 - 23:01
کد خبر: 6123

ارومیه به سومی نزدیک شد | فدراسیون درخواست خودروسازان را رد کرد

تیم شهرداری ارومیه در حالی با شکست سایپا در آستانه کسب عنوان سوم لیگ برتر قرار گرفت که سرمربی سایپا در پایان بازی به درخواست تیمش از فدراسیون برای اعلام عنوان سومی مشترک با ارومیه نیز اشاره کرد.

ارومیه به سومی نزدیک شد | فدراسیون درخواست خودروسازان را رد کرد

باريش نيوز- دیدار نخست رده بندی لیگ برتر والیبال عصر امروز با برد نماینده ارومیه برابر خودروسازان همراه بود.

در این دیدار که در حضور کمتر از یک هزار تماشاگر در سالن غدیر (دورنالار یوواسی) ارومیه برگزار شد تیم شهرداری ارومیه موفق تیم سایپا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.
ارومیه ای ها در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازات ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۱ به برتری رسیدند و تنها در ست سوم برابر سایپا با نتیجه ۲۵-۲۱ بازنده شدند.
با این نتیجه تیم شهرداری ارومیه در صورت برد در بازی روز یکشنبه در تهران بعنوان سوم لیگ دست خواهد یافت درغیر اینصورت بازی سوم هفته آینده دوباره در ارومیه برگزار میشود.

حواشی:

* حامد رضایی، آرمین تشکری، پرویز پزشکی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد پیروت پور، آرش کشاورزی و عبدالرضا علیزاده ترکیب اولیه تیم شهرداری ارومیه را در این بازی تشکیل دادند.
* مجتبی شبان، سامان فائزی، علیرضا جدیدی، محمدطاهر وادی، سعید شیرود، رضا قرا و مصطفی حیدری بعنوان ترکیب اولیه برای تیم سایپا به میدان رفتند.
* داور مسابقه در ست اول یک اخطار برای بازیکن سایپا درنظر گرفت.
* مجتبی میرزاجانپور با ۱۴، آرش کشاورزی با ۱۱ و فرهاد پیروت پور با ۱۰ امتیاز بهترین بازیکنان شهرداری ارومیه بودند.
* رضا قراء با ۱۳، محمدطاهر وادی با ۱۲ و مجتبی شبان با ۸ امتیاز بیشترین امتیاز را برای سایپا کسب کردند.
* عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان در کنار تماشاگران بازی را تماشا کرد.

صحبت های مربیان:

مسعود آرمات سرمربی سایپا بعد از پایان بازی گفت: درخواست داده بودیم که هر دو تیم مشترکا سوم شوند ولی مورد موافقت فدراسیون قرار نگرفت.
وی افزود: تیم ما در این بازی آنطور که باید و شاید آماده نبود و بازیکنانمان اشتباهات زیادی داشتند و بازی را واگذار کردیم.
سرمربی سایپا تصریح کرد: تلاش می کنیم حداقل بازی دوم را ببریم تا وضعیت سومی که برایمان اهمیت دارد به بازی سوم کشیده شود گرچه شاید باز هم در ارومیه به مشکل بربخوریم.

عباس برقی سرمربی شهرداری ارومیه گفت: بازی قابل قبولی برگزار کردیم و با حمایت تماشاگران توانستیم پیروز شویم.
وی افزود: تیم حریف پیشنهاد سومی مشترک داده بود ولی فدراسیون قبول نکرد و ما هم اعلام کردیم اگر قرار بر برگزاری دیدار رده بندی باشد باید هر ۳ بازی برگزار شود نه یک بازی.
سرمربی شهرداری ارومیه تصریح کرد: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم ولی کسب رتبه سومی نیز مورد قبول است.
وی ادامه داد: تمام مطالب مندرج در مورد احتمال کم کاری بازیکنان کذب محض است و همینجا اعلام می کنم تمام بازیکنان همه تلاش خودرا برای شکست پیکان و رسیدن به فینال انجام دادند ولی موفق نشدند و عملکرد همه بازیکنان طی لیگ عالی بود.
برقی به وضعیت خود هم اشاره کرد و گفت: من امسال بعد از رفتن تراویسا سرمربی نبودم طوری که حتی به مسئولین تیم هم در ابتدا این مطالب را گفتم با این حال با همکاری بازیکنان و مربیان توانستیم به این مرحله برسیم.
وی افزود: در هیچ تیمی‌۲ سال پیاپی نمانده ام و امسال در شهرداری ارومیه نه سرمربی بودم نه نفر اول و حضورم بخاطر پول نبود و با قبول کردن شرایط ارومیه به این تیم آمدن و بابت اتفاقات رخ داده و مشکلات مالی هم گله ای ندارم.

منبع:خبرانلاين

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید