08:37|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1395 - 19:15
کد خبر: 6122

300 هزار نهال در هفته منابع طبیعی کاشته خواهد شد

مدیرکل منابع طبیعی استان آذربایجان غربی  اظهار داشت: مقرر شده است روزهای تعطیل عید نوروز در نقاط بحرانی که آسیب خیز بوده و احتمال تخریب و آتش سوزی و تصرف دارند گشت زنی صورت بگیرد.

300 هزار نهال در هفته منابع طبیعی کاشته خواهد شد

رحمان وهاب زاده مدیرکل منابع طبیعی استان آذربایجان غربی در گفتگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: در ایام تعطیلات عید  به منظور جلوگیری از آسیب رسانی به منابع طبیعی تمامی همکارانمان در جای جای استان بصورت شبانه روزی آماده باش بوده و گشت زنی خواهند کرد، همچنین از طریق سامانه پیامکی 1504 که رایگان میباشد کنترل الکترونیکی انجام خواهد شد.

وهاب زاده با اشاره به هفته منابع طبیعی خاطرنشان کرد: در طول هفته منابع طبیعی برای ترویج فرهنگ سنت رسول الله که درختکاری است و توسعه فضای سبز حدودا 300 هزار نهال گذاشته خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان آذربایجان غربی گفت: ما موافق توسعه متوازن هستیم، توسعه در بخش های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، که باید همگام و همسو شکل بگیرد. معتقدیم منابع طبیعی باید بستر توسعه را برای بخش سرمایه گذاری در جهت انجام فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، کشاورزی و تامین معیشت مردم بصورت علمی و اصولی و به شکل متوازن فراهم سازد، ازطرفی باید توجه داشت که نباید از محیط زیستمان غافل شده و به آن آسیب برسانیم.

وهاب زاده تصریح کرد: از مردم عزیز و با فرهنگمان تقاضا دارم در صورت مشاهده هر گونه تخریب، آتش سوزی، تصرف، قطع درخت، چرای زود هنگام به سامانه پیامکی 1504 گزارش دهند تا دوستان یگان حفاظت و منابع طبیعی با همکاری پلیس و حفاظت امور اراضی رسیدگی کرده و با متخلفین برخورد لازم صورت بگیرد، هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی انجام شده است که تمامی خرید و فروش هایی که آژانس های معاملاتی در ایام تعطیل انجام میدهند حتما با هماهنگی و استعلام منابع طبیعی صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: مطمئنا مردم نیز در حفظ و حراست از منابع ملی پیش قدم بوده و احساس مسئولیت میکنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید