08:50|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 17 اسفند 1395 - 11:28
کد خبر: 6110

شهرداری ارومیه -سایپا تهران، الکلاسیکو کوچک

شهرداری ارومیه و سایپا تهران برای کسب مقام سوم مسابقات سوپرلیگ والیبال ایران به مصاف هم خواهند رفت.  

شهرداری ارومیه -سایپا تهران، الکلاسیکو کوچک

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، تیم های شهرداری ارومیه و سایپاتهران برای تعیین رده بندی جدول مسابقات والیبال به مصاف هم خواهند رفت، پیروز دوئل میان این دو تیم بر سکوی سوم سی امین دوره والیبال قهرمانی کشورجام شهدای منا خواهد ایستاد و تیم بازنده هم صاحب مقام چهارم مسابقات خواهد شد.

شهرداری در دور گروهی با  14 برد، 7 باخت، یک بازی نیمه تمام ونامعلوم با 42 امتیاز سوم جدول و تیم سایپا تهران با کسب 12 برد و 10 باخت و 36 امتیاز مقام چهارم جدول دور گروهی را کسب کردند، در مرحله یک چهارم نهایی تیم شهرداری ارومیه توانست سدی بزرگ و جوان به نام کاله مازندران را پیش روی خود می دید که به سختی این تیم را از پیش روی برداشت، تیم سایپا هم کار سختی در مرحله یک چهارم داشت و به صورت ماراتن وار  در بازی آخر تیم متین صالحین ورامین را از گود مسابقات خارج کرد.

این دو تیم در مرحله نیمه نهایی به دو قطب بزرگ والیبال ایران رسیدند، شهرداری در مصاف با پیکان و سایپا باید به مصاف بانک سرمایه تهران می رفت، در مرحله نهایی تیم سایپا به راحتی مقابل بانک سرمایه شکست را پذیرا شد ولی شهرداری ارومیه مقابل پیکان مقاومت خوبی از خود نشان داد و در بازی آخر مغلوب حریف نام آشنای خود شد.

با این نتایجی که بدست آمد تیم های تهرانی پیکان و بانک سرمایه به دیدار فینال راه یافتند و تیم های شهرداری ارومیه و سایپا تهران به دیدار رده بندی را پیدا کردند تا الکلاسیکوی کوچک والیبال ایران میان این دو تیم تشکیل شود.

در دیدار اول رده بندی شهرداری ارومیه از ساعت 16 روز چهارشنبه 18 اسفند در سالن غدیر ارومیه از سایپا تهران  پذیرایی خواهد کرد، در دیداراول فینال نیز بانک سرمایه و پیکان از ساعت 17 روز چهارشنبه 18 اسفند در خانه والیبال تهران به مصاف هم خواهند رفت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید