03:22|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1395 - 13:27
کد خبر: 6101

سعیدمعروف بازیکنی خلاق به شرط کنترل شدن است / تیم شهرداری ارومیه کار سختی دارد

نعمت صمدیان در ربطه با بازی سوم مرحله نیمه نهایی گفت: تیم شهرداری ارومیه کار سختی دارد و پیروزی در این بازی بعید است و خیلی دور از انتظار است اکبری به ارومیه باج دهد. 

سعیدمعروف بازیکنی خلاق به شرط کنترل شدن است / تیم شهرداری ارومیه کار سختی دارد

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، نعمت صمدیان پیشکسوت والیبال ارومیه درمورد بازی دوم مرحله نیمه نهایی والیبال و بازی سوم نیمه نهایی گفت: شرایط و عوامل زیادی باعث شد که تیم شهرداری ارومیه با نتیجه ای سنگین تیم پیکان را باشکست بدرقه کند، اصلی ترین عامل حضور هواداران پرشور ارومیه بودند، حضور سرمربی و سرپرست تیم ملی وهمچنین حضور استاندار آذربایجان غربی و شهردار ارومیه باعث انگیزه مضاعفی در بازیکنان شده بودو عامل مهم دیگر حضور سعید معروفدر تیم مقابل بود.

وی اظهارداشت: سعید معروف در مسابقات قبلی عاملی تاثیرگذار بر روی  تیم داوری، تیم مقابل وجو حاکم بر سالن مسابقه  بود و همواره در تلاش برای گرفتن جو بازی بوده است  ولی در بازی روز گذشته آنطور که باید و شاید نتوانست به سوی حاشیه سازی برود .

صمدیان افزود: نیمکت ضعیف تیم پیکان تهران تاثیر منفی خود رادر بازی گذاشتو در حالی که تیم پیکان به تعویض نیاز داشت ولی دست پیمان اکبری روی نیمکت خالی  بود.اما تیم شهرداری نیز در بخش سرویس و دفاع روی تور عملکرد خیره کننده ای داشت، بطوریکه با سرویس های ناب خود,  فرهاد نظری افشار را از جریان بازی خارج کردند.

پیشکسوت والیبال ارومیه در رابطه با پیش بینی بازی روز یکشنبه گفت: روز یکشنبه کار برای ارومیه بسیار سخت است، گرفتن نتیجه مثبت ازتیم پیکان با توجه به آمادگی معنوی نژاد نیمه مصدوم بسیار بعید است.نعمت صمدیان افزود: در این بازی بازیکنانی چون آرمین تشکری، پرویزپزشکی و میرزاجانپور می توانند با ارائه یک بازی با نظم، نتیجه غیرقابل پیش بینی ثبت شود. صمدیان در مورد پیمان اکبری گفت: او در حال حاضر بهترین مربی ایران می باشد و بعید است این بازی حساس را به تیم شهرداری ارومیه واگذار کند.

عضوهیئت والیبال ارومیه درباره عملکرد یوبومیرتراویسا اظهار داشت: تیم شهرداری در زمان سرمربیگری یوبومیرتراویسا به دلیل عدم پرداخت به موقع حق و حقوق از سوی باشگاه باعث ایجاد تشنج شدکه در نهایت عدم نتیجه گیری تیم را به همراه داشت.

صمدیان افزود: تیم شهرداری بایستی در هزینه های فصل جاری دقت بالایی میکرد ، به طور مثال بازیکنی که تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران با هزینه ای 500 میلیون تومانی در خدمت میگیرندو در ارومیه بیش از یک میلیارد پول دریافت می کند و علاوه بر آن مالیات بازیکن را نیز باشگاه تقبل می کند.

وی درباره تیم های پایه والیبال ارومیه وآکادمی ها گفت: آکادمی های ارومیه که در واقع اسم آن ها آکادمی هستند و تاثیرچندانی ندارند، ولی برخی از آن ها ثمر بخش نیزهستند اما بازدهی کافی و مناسبی ندارند ولی خوشبختانه سالن شماره یک تختی ارومیه درحال  بازسازی و آماده سازی برای ایجاد آکادمی تخصصی والیبال است.

نعمت صمدیان در مورد عملکرد تیم شهرداری جوان اظهار داشت: شهرداری جوان با توجه به بازیکنان جوان و بومی  خود و مربی خوب خود ساسان خداپرست عملکرد فوق العاده ای داشتند .

پیشکسوت والیبال ارومیه درباره عدم قهرمانی تیمهای ارومیه با شعار پایتخت والیبال آسیا عنوان کرد: تنها گفتن پایتخت والیبال آسیا کافی نیست، در زمان تیم پگاه ارومیه، این تیم دارای مدیریت و کادرفنی خوبی بود ولی از نظرسرمایه گذاری ظرفیت حداکثر یک سوم، یک چهارم تیم های هم اکنون را داشت ، با این همه همیشه جزو 3 تیم برتر بود، ولی در مورد تیم شهرداری ارومیه عدم ثبات مربیان در این تیم،  تاثیر بسزایی در نحوه عملکرد این تیم دارد.

وی ادامه داد: تیم شهرداری ارومیه تا زمانی که از افراد خبره در مدیریت تیم و کسانی که از علم روز والیبال خبر دارند استفاده نکند نمی تواند موفقیتی کسب کند.

صمدیان در مورد والیبال ایران و تیم های ملی گفت: والیبال ایران از 9 سال پیش توسط یزدانی خرم شروع به اوج گرفت که بعدا وارث آن محمدرضا داورزنی بود که به درستی از جو حاکم بر والیبال استفاده کرد که سرآمد آن آوردن خولیو ولاسکو بود، حضور ولاسکو در والیبال ایران بسیار موثر بود ولی متاسفانه بعد از آن با آوردن بوبان کواچ اشتباه بزرگی را فدراسیون نشینان متحمل شدند،قطعا کواچ  در حد و اندازه های سرمربیگری والیبال ایران نبود هرچند که در دوران بازی بازیکن بسیار بزرگی بود.

وی ادامه داد: رائول لوزانو نتوانست خود را با خوی و خصلت ایرانی ها وفق بدهد و نتوانست بازیکنان تیم ملی را کنترل کند و بازیکنان تیم ملی او را مدیریت می کردند! و حالا با آمدن ایگور کوواچویچ که عملکرد خوبی در کارنامه خود به جای  گذاشته است ولی باید خود را با فرهنگ ایران و ایرانی وفق دهد که برای یک اروپایی کار سختی است.

پیشکسوت والیبال ارومیه درباره فعالیت ها و افتخارات خود چنین گفت: از سال 45 به صورت حرفه ای والیبال را شروع کردم، در اوایل دهه 50 یک مقام دومی و یک مقام سومی با تیم منتخب آذربایجان غربی کسب نمودیم، و طی مدتی مربی و سرپرست تیم های ارومیه بوده ام ولی بعد از آن سال ها متمادین از والیبال دور بودم که سه سال پیش دوباره فعالیت خود را در تیم های پایه والیبال و هیئت والیبال ارومیه شروع کردم.

نعمت صمدیان در رابطه با سوال خبرنگار باریش نیوز که تعریفی از سعید معروف و عبدالرضا علیزاده خواست گفت: سعیدمعروف، بازیکنی جزو بهترین ها به شرط کنترل شدن ، عبدالرضا علیزاده، لیبرو خوب ولی رو به پایان.      

  

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید