08:36|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1395 - 12:28
کد خبر: 6098

لیگ برتر فوتبال ایران، لغزش بد موقع تراکتورسازی

دو تیم  تبریزی فوتبال ایران در روز اول هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال ایران از 6 امتیاز ممکن تنها 1 امتیاز به خزانه امتیازات خود واریز کردند تا چشم امیدشان برای ایجاد هفته ای بهتر به تیم ماشین سازی قعر نشین باشد.

لیگ برتر فوتبال ایران، لغزش بد موقع تراکتورسازی

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، درهفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه 4 بازی در شهرهای مشهد، تبریز، قم و آبادان برگزار شد:                                                                          

تراکتورسازی تبریز0-0 سایپا تهران                                                   

تیم تراکتورسازی تبریز با لغزشی که در بازی روز گذشته داشت، قهرمانی را به پرسپولیس تهران تعارف کرد، تراکتورسازی در ورزشگاه یادگارامام تبریزدر حضور 20 هزار هوادار خود ومقابل سایپا تهران رده یازدهمی نتوانست کاری از پیش ببرد و 2 امتیاز حساس این بازی را از دست داد. تراکتورسازی با کسب یک امتیاز در جدول 45 امتیازی شد و سایپا نیزبا 25 امتیاز به رده 12 جدول سقوط کرد.

 

صبای قم 0-0 فولادخوزستان

شاگردان صمد مرفاوی در تیم صبای قم در ورزشگاه خانگی خود مقابل تیم فولاد به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت.تا هردو تیم با کسب 1 امتیاز از این بازی چشم امید به بازی های آینده داشته باشند.

نفت آبادان 1-0 پیکان تهران

در بازی حساسی که در آبادان برگزار شد، شاگردان فیروز کریمی در تیم صنعت نفت با گل دقیقه 65 حکیم نصاری و بردی شیرین 25 امتیاز شدند وقدمی بلند برای فرار از سقوط برداشتند.تیم پیکان هم با قبول این شکست با 32 امتیاز در ایستگاه ششم جدول ایستاد.

پدیده مشهد 3-2 گسترش فولاد

در پرگل ترین بازی روز گذشته تیم اوج گرفته پدیده با نتیجه 3 بر 2 مقابل حریف تبریزی خود به برتری رسید.گل های تیم پدیده را در این بازی رضاناصحی، محسن یوسفی و اکبرایمانی به ثمر رساندند و برای گسترشی ها لوسیانوپریرا و داریوش شجاعیان به ثمر رساندند، ضمن آنکه شجاعیان یک ضربه پنالتی در دقیقه 78 از دست داد.

در ادامه هفته بیست سوم این رقابت ها امروز تیم های استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز از ساعت 16 در ورزشگاه غدیر اهوازو تیم های استقلال تهران و سیاه جامگان مشهد از ساعت 17:25 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.ادامه بازی های این هفته روز یکشنبه برگزار خواهد شد.  

 

     

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید