05:26|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1395 - 15:10
کد خبر: 6096

رجزخوانی ترامپ و دولت آمریکا در مورد بمب اتم یک موضوع نو نیست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:رجزخوانی ترامپ و دولت آمریکا در مورد بمب اتم یک موضوع نو نیست.

رجزخوانی ترامپ و دولت آمریکا در مورد بمب اتم یک موضوع نو نیست

به گزارش سرویس سیاسی باریش؛ حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر ارومیه گفت:مسئولان آمریکایی به ویژه رئیس جمهوری این کشور از رجز خوانی بیهوده دست بردارند زیرا این رجزخوانی ها سودی به حال آنها نمی کند و خداوند وعده پیروزی را به مسلمانان داده است.

وی ادامه داد:اگر از معصیت‌های الهی دوری کنیم خداوند درهای رحمت را بر روی ما می‌گشاید و سبب افزایش برکت زندگی مردم می‌شود و در این میان عده‌ای دور از دین و ایمان وجود دارند که آموزه‌های دینی را به تمسخر می‌گیرند و روایات در مورد دوری از معصیت که سبب افزایش برکات الهی می‌شود را در فضای مجازی و بین مردم به سخره می‌گیرند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: اگر عده‌ای نسبت به آیات الهی کافر شوند نباید آنان را همراهی کرد و موضوعات ایراد شده توسط آنان را بی اهمیت تلقی کنیم و اگر غیر این موضوع صورت گیرد همانند آنان هستیم و در نهایت این افراد دچار عذاب الهی و آتش جهنم می‌ش

وی با اشاره به در پیش بودن مسافرت های نوروزی اضافه کرد: برخی از خانواده ها به کشورهای دیگر مسافرت کرده و از آنجا خریدهای خود را انجام می دهند که این امر خلاف فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص خرید کالاهای داخلی است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به نزدیک شدن به ایام آغاز سال نو گفت: عفو و گذشت دوستان، آشنایان و افراد خانواده، صله ارحام و توجه به فقرا از مهمترین شاخصه های مومنان در این ایام است که باید این ویژگی ها در همه افراد جامعه تسری یابد که این امر موجب نزول رحمت الهی می شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید