17:19|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1395 - 01:40
کد خبر: 6092

اجازه هیچ گونه بی احترامی از سوی کشورهای همسایه در قبال شهروندان ایرانی را نخواهيم داد

مسئول دفتر وزارت امور خارجه در ارومیه و معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی نسبت به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر توهین نیروهای مرزی ترکیه به شهروندان ایرانی واکنش نشان دادند.

 

 

اجازه هیچ گونه بی احترامی از سوی کشورهای همسایه در قبال شهروندان ایرانی را نخواهيم داد

باريش نيوز-احمد منتظمی رئیس دفتر نمایندگی وزارت خارجه در ارومیه در گفتگو با خبرنگاران از پیگیری فیلم کتک زدن اتباع ایرانی در مرز گوربولاق ترکیه خبر داد.

وی گفت: صحت این فیلم هنوز تایید نشده با این همه از شهروندان عزیز درخواست می کنیم تا اگر شکایتی در این رابطه دارند به دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در ارومیه اطلاع دهند تا به طور قاطع مورد پیگیری قرار گیرد.

منتظمی خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه ایران اجازه هیچ گونه بی احترامی از سوی کشورهای همسایه در قبال شهروندان ایرانی را نداده و با هرگونه بی احترامی برخورد می کند.

همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با محکوم کردن ضرب و شتم مسافران ایرانی در مرز ترکیه، گفت: متاسفانه چند بار شاهد چنین اقدامات زشتی از سوی مامورین‌مرزی ترکیه ای بودیم که هر بار با رایزنی های صورت گرفته، ترکیه ضمن عذرخواهی، قول اصلاح روند داده بود.

رادفر در پاسخ به اینکه واکنش ایران به این اقدامات چه خواهد بود، اظهار کرد: با ادامه این رفتار، احتمالا مرزهای خود را با ترکیه خواهیم بست. در این صورت نیز، این ترکیه است که متضرر خواهد شد.

به دنبال انتشار این فیلم، فرماندار ماکو با مسئولین گمرک ترکیه دیدار کرد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید