10:17|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1395 - 10:08
کد خبر: 6085

927 کلاس درس بصورت اتاقهای تجهیز شده برای پذیرایی از میهمانان فرهنگی آماده شده است

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت ستاد های اسکان نوروزی مهمانان فرهنگی افزود: 97 مدرسه و 927 کلاس بصورت اتاقهای تجهیز شده برای اسکان مسافران در سطح استان آماده شده است.

927 کلاس درس بصورت اتاقهای تجهیز شده برای پذیرایی از میهمانان فرهنگی آماده شده است

فریدون سید مصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش استان  آذربایجان غربی در گفتگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز ضمن اشاره به اتاقهای تجهیز شده برای پذیرایی از میهمانان فرهنگی اظهار داشت: امسال 927 کلاس درس بصورت اتاقهای تجهیز شده برای پذیرایی از میهمانان فرهنگی در سراسر استان آماده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از آماده سازی 97 مدرسه در سطح استان خبر داد و افزود: 17  پایگاه جهت اسکان مسافران نوروزی فراهم شده است که مسافران می توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به اقامت در محل های مورد نظر اقدام نمایند.

سید مصطفوی خاطرنشان کرد: اسکان مسافران فرهنگی نوروزی در کلاس‌های در نظر گرفته شده از لحاظ خدمات رفاهی به سه  نوع کلاس های ویژه، کلاس نوع "الف" و کلاس نوع "ب"، تقسیم بندی میشود. در حال حاضر 90 کلاس ویژه، 598 کلاس نوع الف، 239 کلاس نوع ب، برای ارائه خدمات رفاهی برای فرهنگیان فراهم شده است.

وی تاکید کرد:  کلاسهای نوع "ج"، برای افزایش کیفیت ارائه خدمات در ستادهای اسکان استان در سالجاری حذف شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با اشاره به آمار مهمانان نوروزی سال گذشته گفت: در نوروز گذشته، 76هزار و 786 نفر روز مسافر فرهنگی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شد.
وی تصریح کرد: پذیرش مهمانان از 28 اسفند 95 آغاز و تا 13 فروردین 96 ادامه می یابد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید