04:12|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 01 اسفند 1395 - 18:08
کد خبر: 6068

جشن روز وکیل متفاوت تر با حضور دکتر امیری معاون پارلمانی ریس جمهور برگزار خواهد شد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز عصر امروز نشست خبری در کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی برگزار شد.

جشن روز وکیل متفاوت تر با حضور دکتر امیری معاون پارلمانی ریس جمهور برگزار خواهد شد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز, عصر امروز نشست خبری در کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی برگزار شد.رییس کانون وکلای دادگستری اذربایجان غربی دراین با اشاره به تاریخچه و فعالیت کانون گفت : این کانون از سال 76 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و در حال حاضر بالغ بر 1050 نفر وکیل پایه یک دادگستری و 97 نفر کاراموز داریم.

 

 صفری ادامه داد : کانون وکلا بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد و ۶۴ سال است که استقلال پیدا کرده است که صدور پروانه فعالیت، افزایش و ارتقای علمی اعضا و نیز رسیدگی به تخلفات وکلا از وظایف این کانون است..

 

پرویز صفری افزود : به مناسبت 7 اسفند همزمان با سالروز تاسیس کانون وکلای کل کشور مراسم ویژه ای در 5 اسفند با حضور دکتر امیری معاون پارلمانی رییس جمهور و دکتر هما داودی رییس کانون وکلای ایران و مسوولان استانی برگزار می شود.

 

 

در ادامه این نشست  محمد قولنجی نایب رییس کانون وکلای دادگستری استان گفت : کانون وکلای دادگستری شامل ۲۳ کمیسیون تخصصی داخلی است که در  هر کمیسیون تا ۷ نفر از وکلای ما به صورت افتخاری حضور دارند.

محمد قولنجی نایب رییس کانون وکلای دادگستری استان : کانون وکلای دادگستری شامل ۲۳ کمیسیون تخصصی داخلی است که در  هر کمیسیون تا ۷ نفر از وکلای ما به صورت افتخاری حضور دارند.

محمد قولنجی افزود : امسال جشن روز وکیل متفاوت تر از سالیان قبل با محوریت "حقوق طبیعی، حقوق شهروندی و استقلال کانون وکلای دادگستری" با حضور دکتر امیری معاون پارلمانی ریس جمهور برگزار خواهد شد.

 

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید