06:51|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1395 - 12:45
کد خبر: 6061

هشت ساعت عملیات نفس گیر برای امداد رسانی به خانم باردار

رئیس هلال احمر ارومیه با اشاره به هشت ساعت عملیات نفس گیر شب گذشته گفت از امداد رسانی امدادگران جمعیت هلال احمر و همکاران راهداری و مرکز بهداشت به یک خانم باردار در روستای قهرمان خبر داد.

هشت ساعت عملیات نفس گیر برای امداد رسانی به خانم باردار

علی جوانمرد رئیس هلال احمر ارومیه در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار داشت: حوالی ساعت ده شب گذشته از روستای قهرمان بخش انزل به هلال احمر ارومیه خبر داده شد که خانمی باردار احساس درد می کند اما بعلت مسدود بودن مسیر روستا برای انتقال خانم باردار به بیمارستان و مراکز درمانی نیاز به کمک دارند. هماهنگی های لازم با همکاران اداره راه و بهداشت ارومیه انجام شد، از حوالی ساعت ده شب تا ساعت شش بامداد بعد از هشت ساعت عملیات نفس گیر و سخت با کمک مرکز بهداشت ارومیه و اداره راه موفق شدیم خانم باردار را به مرکز بهداشت قولنجی انتقال دهیم.

وی ضمن اشاره به زحمات توصیف ناپذیر عوامل امدادی افزود: جا دارد از کلیه عوامل زحمتکش امدادی اعم از راهداری، پلیس راه، مرکز بهداشت، امدادگران جمعیت هلال احمر که شب و روز آماده خدمت رسانی به مردم هستند تقدیر و تشکر کرده و از مردم عزیزمان خواستارم حتما توصیه های امدادی را جدی بگیرند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید