05:25|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395 - 05:28
کد خبر: 6053

تخریب بخشی از پروژه رزت بعلت تغییر نقشه است

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار باریش نیوز از روند پیشرفت پروژه های موجود خبرداد.

تخریب بخشی از پروژه رزت بعلت تغییر نقشه است

امیر سحابی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه  در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش نیوز با اشاره به پروژه های در حال اجرا اظهار داشت: در پروژه رزت با سرمایه گذاران جدید قرارداد امضا شده است که بعد از طی مراحل قانونی و اداری اعم ازهیات عالی و هیات سرمایه کمسیون و کارشناسی موفق شدیم قرارداد را ابلاغ کنیم. با توجه به این که پروژه رزت، پروژه عظیمی است، کل متریال مصرفی و نقشه ها آن تغییرداده شده است، همچنین  با مشاور یونانی قرارداد امضا کرده ایم که کار ایشان فقط طراحی مجتمع های تجاری است، برای هاپیر مارکت رزت نیز با هایپر استار فرانسه جهت متولی گری هایپر مارکت قرارداد امضا شده است.


وی در خصوص تخریب بخشی از پروژه افزود: مقداری از تخریب هایمان بعلت تغییر نقشه بوده که مقرر شده است فضای پارکینگ و فضای فوقانی آن پوشش داده شود، متاسفانه بعضی از بدخواهان شهر با غرایض سیاسی قصد بدنام کردن مسئولین شهر و شهرداری هستند. قبل از حضور سرمایه گذار در حدود 163 تریلی میلگرد از آن محل تخلیه شده و نزدیک ده میلیاد تومان برای طراحی این پروژه در نظر گرفته شده است. پیشرفت فیزیکی پروژه 5.18  بوده و پیش بینی میشود طی 17ماه هایپر مارکت و طی 54ماه از کل پروژه بهره برداری شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه با اشاره به پروژه اوریاد و اروم تکبیر گفت: روند پروژه اوریاد بسیار جدی و قوی در حال پیشرفت بوده و طبق برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی میشود از این پروژه  نیز در شهریور ماه سال آینده بهره برداری شود. وی خاطرنشان کرد: متاسفانه پروژه اروم تکبیربعلت مشکلات موجود فعلا در حالت توقف عملیات قرار دارد و آماده برگزاری فراخوانی مجدد برای انجام ادامه عملیات پروژه هستیم.

سحابی به پروژه های آتی اشاره کرد و گفت: چند پروژه دیگردر دست اقدام داریم که در مرحله مذاکره قرار دارد از جمله این پروژه ها میتوان به قرارداد نیروگاه تولید برق از انرژی های خورشیدی، پروژه مجتمع پانصد دستگاه آپادانا، کارخانه آسفالت، پل های عابر پیاده، زباله سوز شهر که به وسیله آن تولید برق خواهیم کرد، سورتمه دره دانیال و... اشاره کرد. جا دارد من از تمام واحد هایمان، خصوصا واحد حراست که دوشادوش تمام واحد های اجرایی پیش رفته است تشکر کنم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهردار تاکید صریح بر انجام درست و قانونمند پروژه ها دارد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید