02:10|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1395 - 10:25
کد خبر: 6043

طرح های بسیاری اجرا شده و پیشرفت زیادی را در این منطقه شاهد بوده ایم

شهردار مسکن مهر منطقه گلمان گفت: طرح های عمرانی و فرهنگی بسیاری در این منطقه اجرا شده است.

طرح های بسیاری اجرا شده و پیشرفت زیادی را در این منطقه شاهد بوده ایم

شهردار منطقه گلمان در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش اظهار داشت: در این منطقه چندین طرح برای بانوان در حال برگزاری است که از جمله آنها برگزاری کلاس های طرح دوام(داوطلب واکنش اضطراری) ,آموزش چادر زنی در مواقع بحران با حضور اعضای طرح دوام, برگزاری دوره آموزشی تراریوم (باغ شیشه ای), برگزاری دوره آموزشی پرورش قارچ صدفی, برگزاری دوره آموزشی چرم دوزی, برگزاری دوره آموزشی خیاطی, برگزاری دوره آموزشی کشت زعفران است.

وی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی اجرا شده در این منطقه نیز به طور چشمگیری در حال پیشرفت بوده اضافه کرد: چند مورد از طرح های عمرانی به این شرح است که مجموع بتن پلاک اجرا شده در سطح منطقه 3760 متر مربع است و مجموع تک جدول اجرا شده درسطح منطقه 4030متر طول می باشد. مجموع جدول جوب اجرا شده در سطح منطقه 3350 متر طول است.

تهمینه بلند رفتار در پایان در مورد آخرین وضعیت ساختمان های مسکن مهر گفت: کل تعداد واحد آپارتمانی احداث شده و در حال احداث( باپیشرفت فیزیکی بطور میانگین 88 درصد) 2688 واحد مسکونی آپارتمانی گزارش شده است. تعداد واحد آپارتمانی که در حال حاضر دارای سکونت می باشند 760 واحد بوده و کل تعداد واحدهای چند خانواری( دو واحدی و چهار واحدی) احداث شده و در حال احداث 1138واحد است. تعداد واحدهای چند خانواری که در حال حاضر دارای سکونت می باشد نیز 1042 واحد است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید