12:30|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395 - 12:17
کد خبر: 6042

برگزاری یادبود شهدای غواص در ارومیه

با گسترش فرهنگ رشادت و شهادت فضای شهرمان را عطر آگین کنیم.

برگزاری یادبود شهدای غواص در ارومیه

یعقوب پور اسد رییس دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اعلام کرد: ما تصمیم بر این داشتیم تا در دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه بعنوان یک کار فرهنگی و ارزشی مراسم یادبودی جهت شهدای غواص آذربایجان غربی داشته باشیم و واقعیت این است که مردم شهر ما نمی دانند ما در ارومیه نیز شهدای غواص داریم و اکثر توجهات به شهدای غواصی است که پارسال به صورت خیلی باشکوه تشییع شدند.

وی افزود: دانشگاه قاضی طباطبایی سعی بر این دارد تا در طی برگزاری مراسمی در این امر فرهنگی ارزشی پیش قدم باشد و از رشادت ها و شجاعت ها و کاره سخت و طاقت فرسای آن عزیزان مظلوم تجلیل کرده و با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ، فضای شهرمان را عطر آگین کند.

پوراسد خاطر نشان کرد: ما در استان آذربایجان غربی 13 شهید غواص داریم که درعملیات های کربلای 4 و کربلای 5 به شهادت رسیدند.

رییس دانشگاه قاضی طباطبایی گفت: از خانواده های این عزیزان دعوت به عمل آمده تا در روز 2 اسفند ماه ساعت 10 صبح با حضور پرشور نماینده ولی فقیه استان آذربایجان غربی مراسمی با شکوه برگزار گردد و از میهمانان ویژه این مراسم نیز رزمندگان و فرماندهان آن عملیات هستند که امروز هرکدام از آن ها شخصیت های معروفی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشند.

مکان برگزاری این همایش و یادبود متعاقبا اعلام می گردد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید