16:37|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1395 - 17:09
کد خبر: 6033

باید شدت وابستگی به آب را کاهش دهیم

نشست امروز با حضور وزیر جهاد و کشاورزی کشور محمود حجتی در حالی برگزار شد که نماینده ولی فقیه استان آذربایجان غربی و استاندار آذربایجان غربی و نمایندگان مردم ارومیه در مجلس نیز حضور داشتند.

باید شدت وابستگی به آب را کاهش دهیم

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز در این نشست که در آستانه حماسه 22 بهمن انجام شد ، محمود حجتی پس از سخنرانی سید مهدی قریشی و 3 نماینده مجلس ارومیه و قربانعلی سعادت اظهار کرد: ما ابتدای انقلاب اسلامی در ابتدایی ترین نیاز های خود از جمله زیر ساخت ها، امنیت، بهداشت و خدمات درمانی، نفت و ... نارسایی های زیادی داشتیم. کمبود دکتر، کمبود مهندس و حتی دانشجوهای خیلی کمی در سراسر کشور داشتیم. دشمنان انقلاب اعتماد بنفس را از مردم ایران گرفته بودند و ملت ما را قبل انقلاب اینگونه پرورش داده بودند تا به خود متکی نباشیم. اما با آمدن امام خمینی ملت ایران جان گرفت و امام بود که به مردم اعتماد به نفس داد.

وی افزود: وقتی به گذشته ایران و حال نگاه میکنیم پیشرفت خود نسبت به سال های اول انقلاب را راحت تر درک می کنیم. ما از نظر فرهنگی و باور خیلی پیشرفت داشته ایم. قبول است که مشکلات و نقص هم وجود دارد اما باید تلاش کنیم تا نیازهایی که امروز داریم را فردا نداشته باشیم و این پیشرفتی است که مانع درجا زدن کشور می شود.

محمود حجتی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما باید درونزا و برون نگر باشیم یعنی هم اتحاد داخلی داشته باشیم و هم با بازارهای خارجی روابط خوبی داشته باشیم تا صادرات افزایش پیدا کند. ما باید شدت وابستگی به آب را کاهش دهیم تا موفق تر عمل کنیم.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید