17:38|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1395 - 16:04
کد خبر: 6031

دعوت مردم به جشن پیروزی انقلاب

نمایندگان مردم ارومیه در گفت و گویی جداگانه و ویژه با سرویس سیاسی باریش مردم را به حضور در حماسه پرشور 22 بهمن دعوت کردند.

دعوت مردم به جشن پیروزی انقلاب

روح الله حضرت پور در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: همانطور که ایشان در سخنرانی اخیر خود فرمودند، با توجه به شرایط حساس منطقه و نمایان شدن بیش از پیش چهره واقعی دشمن در جامعه جهانی ضرورت حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیشتر احساس میشود..

وی افزود: مردم ایران عزیز با حضور گسترده در راهپیمایی روز جمعه جواب اظهارات بی ادبانه رئیس جمهور جدید این کشور و بی احترامی به اتباع ایرانی را خواهند داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته ما مشکلی با ملت آمریکا نداریم، بلکه اعتراض ما به سیاست های خصمانه و آمیخته با صهیونیت دولت آمریکا است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: خروجی سیاست های آمریکا در منطقه و جهان چیزی جز بدبختی برای مردم منطقه و جنگ و خون ریزی نبوده است.

حضرت پور تاکید کرد: بروز انقلاب در ایران هندسه قدرت جهان را دگرگون ساخت و این تغییرات ، از سال 57 تا کنون برای آمریکا قابل تحمل نبوده و نخواهد بود.

وی گفت: از مردم شریف ایران و بخصوص مردم مومن آذربایجان برای گرامیداشت جشن پیروزی انقلابشان و پاسخ به یاوه گویی های اخیر مقامات آمریکا برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت میکنم.

هادی بهادری در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز اعلام کرد: با توجه به تهدیدات رئیس جمهور جدید آمریکا و افکاری که درباره کشور ایران در ذهن خود می پروراند و در جواب تحریم های جدیدی که علیه چندین کشور مسلمان از جمله ایران صورت داده و راه ندادن ایرانی ها در کشورخود، تمام اقشار مردم ما باید بدون گرایشات سیاسی و برای دفاع از هویت ایرانی خودشان در صحنه حضور داشته باشند.

نماینده مردمی ارومیه به حضور پر شور مردم شهر در راه پیمایی یوم الله 22 بهمن از هر دین و قشر و مذهبی تاکید کرد.

وی افزود: ما مردم ارومیه از ترک ها و کرد ها و آشوری ها و ارمنی ها و دیگر اقشار سال های سال در کنار هم زندگی کرده ایم و امروز نباید اجازه دهیم تا دشمنان خواب سرزمین ما را ببینند.

بهادری در پایان خاطر نشان کرد: خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و بخصوص شهدای مدافعین حرم ما حرمت دارد و به خاطر ارزش خون آن عزیزان باید در صحنه حضور داشته باشیم.

 

نادر قاضی پور نماینده مردمی ارومیه نیز در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی باریش نیوز اظهار کرد: در یوم الله 22 بهمن باید با عزت و قدرت و شهامت خود تمامی مردم از جمله پسران و دختران، مردان و زنان، پیر و جوان و کودک و خردسال همه باید در راه پیمایی حضور داشته باشیم تا مشت محکمی بر یاوه گویی های ترامپ بزنیم.

وی افزود: با حضور پر شور ملت ما در حماسه 22 بهمن دشمنان از ما حساب می برند و متوجه می شوند که ما مردم غیور ایران با تکیه به خداوند متعال، قرآن کریم و دین اسلام خود و همچنین رهبری مقام عظمی ولایت در این حماسه حضور داریم و این حضور لرزه بر اندام دشمنان این مرز و بوم می اندازد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید