14:20|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 24 دی 1395 - 05:46
کد خبر: 5944

دانشجو محترم شما حق ورود به امتحان را ندارید!!!

دی ماه شروع شد و فصل امتحانات از راه رسید.برخی ها برای قبولی از درسهایی که در طول ترم خوانده اند تلاش میکنند برخی ها برای شرکت در امتحانات کنکور و برخی ها برای مدارس .

دانشجو محترم شما حق ورود به امتحان را ندارید!!!

به گزارش باریش نیوز , دی ماه شروع شد و فصل امتحانات از راه رسید.برخی ها برای قبولی از دروسی که در طول ترم خوانده اند تلاش میکنند برخی ها برای شرکت در امتحانات کنکور و برخی ها برای اتمام مدارس .

 

دانشجویان در پایان هر ترم درگیری ذهنی زیادی برای قبولی در آزمون امتحانات در سردارند تا ثمره چندماه تلاش و حضور در کلاس را بعد از امتحانات ببینند.برکسی پوشیده نیست که در دوران امتحانت آرامش ذهنی از مهمترین فاکتورهای برای آماده شدن در امتحانات میباشد.

ولی متاسفانه این روزها شاهد هستیم برخی دانشگاه ها این آرامش را با پیغام (شمابه علت بدهی مجاز به اخذ کارت امتحان نمیباشید )گرفته است.پیغامی که برای بعضا دانشجویانی که تحت فشار مالی میباشند زیان بار بوده و منجر به تحقیر دانشجو و خانواده او میشود.آیا مسولین دانشگاه ها به این فکر میکنند که چطور با این سیستم آموزش مطمنا غلط افکارات دانشجویان را به هم ریخته و موجب دلسرد کردن آنها در مهمترین ایام تحصیلیشان میشوند؟

مشکلات مالی قطعا در هر خانواده ای در مقطعی بروز میکند ولی مهمترین مسله در اینجا درک درست از شرایط دانشجو میباشد که به این نتیجه برسیم که دانشجو تا زمان اتمام امتحانات  و اخذ  مدرک تحصیلی دانشجوی دانشگاه میباشدو در پایان فارغ التحصیلی  منجر به دادن کلیه شهریه در قبال دریافت مدرک تحصیلی خود میباشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید