09:20|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 13 دی 1395 - 08:36
کد خبر: 5844

تداوم پیروزی های تیم والیبال شهرداری ارومیه در غیاب سرمربی و بازیکنان خارجی

تیم والیبال شهرداری ارومیه روز گذشته در یک بازی خوب و راحت موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد مهمان خود خاتم اردکان گذشته و سه امتیاز کامل بازی را بدست آورد.

تداوم پیروزی های تیم والیبال شهرداری ارومیه در غیاب سرمربی و بازیکنان خارجی

به گزارش سرویس  ورزشی باریش نیوز، روز گذشته بازی دو تیم شهرداری ارومیه و خاتم اردکان از هفته پانزدهم سری مسابقات لیگ برتر والیبال کشور در حالی در سالن غدیر ارومیه برگذار شد که تیم میزبان مربی و بازیکنان خارجی خود را در اختیار نداشت، اکثر صندلی های سالن شش هزار نفری غدیر خالی بودند و استقبال چندانی از این بازی نشده بود.

ست اول این بازی بسیار حساس و کاملا پایاپای شروع شد، تیم میزبان هر از گاهی از حریف خود چند امتیازی پیش افتاد اما شاگردان میر حسینی موفق به جبران نتیجه شدند، در اواخر ست حساسیت بازی دو چندادن شد و دو تیم پا به پای هم پیش میرفتند که در نهایت تیم شهرداری ارومیه موفق شد با نتیجه 34بر 32این ست حساس رو به نفع خودش به پایان برساند.
شهرداری ارومیه ست دوم را با برتری سه امتیاز آغاز کرد و با انجام بازی منسجم و حساب شده و با تعویض ها و تایم های استراحت به جا این اختلاف را بیشتر کرد و در نهایت موفق شد ست را با نتیجه 25بر 18پیروز شود، در ست سوم نیز این تیم میزبان بود که از ابتدای سوار بر بازی بود، تیم خاتم ارکان با انجام تعویض های مکرر و تایم های استراحت در تلاش بود که حداقل یک ست را از تیم ارومیه بگیرد، اما این ست نیز مانند ست های قبلی با نتیجه 25بر 11به نفع بلند قامتان شهرداری ارومیه به پایان رسید.

عباس برقی سرمربی موقت ارومیه بعد از اتمام بازی اظهار داشت: بازی در گیم اول سخت بود از طرفی تماشاگران از دیدن  یک بازی حساس لذت بردند، گیم دوم و سوم ما شرایط حریف را بهتر درک کردیم، خطا ها را پایین آوردیم و توانستیم نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم.

عباسعلی میر حسینی سرمربی تیم خاتم اردکان با اشاره به حساسیت بازی در ست اول افزود: در گیم اول شروع خیلی خوبی داشتیم هر دو تیم پابه پای هم امتیازات را بدست می آوردند، دو تیم واقعا بازی زیبا و جذابی را به نمایش گذاشتند، در گیم دوم و سوم ما در سرویس خوب عمل نکردیم و در قبال آن دفاع نکردیم، این تیم ارومیه بود که بازی خود ر ا به ما دیکته کرد.
تیم شهرداری ارومیه با این پیروزی 24امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت، شهرداری ارومیه در هفته شانزدهم این دوره از مسابقاب 15دی ماه مهمان پارسه تهران خواهد بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید